جنجال دعوا در فرودگاه بر سر صندلی!+ عکس

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۸۵۸۶
جنجال دعوا در فرودگاه بر سر صندلی!+ عکس
ویدئویی رفتار زشت و دعوا جنجالی 2 پلیس فرودگاه با یکی از مسافران که به طور مخفیانه فیلمبرداری شده بود به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و جزو اخبار داغ واکنش های تندی دریافت کرد.

به گزارش برنا؛ ویدئویی که احتمالا به طور مخفیانه ضبط شده بود نشان می داد که پلیس فرودگاه چطور با مردی که حاضر نبود صندلی خود را ترک کند رفتار می کنند ، رفتاری که منجربه اخراج آنها شد.

رفتار نامناسب پلیس فرودگاه با دکتر "دیوید دائو" 69 ساله در فرودگاه "اوهیر" شیکاگو تیتر یکی از اخبار داغ در سرتاسر دنیا شد ، رفتار زشتی که واکنش های تند به اخراج مامر خاطی ختم شد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که دکتر "دائو" قبلو نکرد صندلی که برای نشستن روی آن برای پرواز پول پرداخت کرده بود را ترک کند و جایش را با جایی که خدمه پرواز تغییر داده بودند جابه جا کند ، به همین دلیل پلیس فرودگاه وارد عمل شد و بدون توجه به حق مسافر تصمیم گرفت تا با زور او را به صندلی دیگری منتقل کند .

دعوا

از انجایی که دکتر "دائو" همچنان استقامت می کرد ماموران با روشی نامناسب و با رفتاری زشت او را روی زمین کشان کشان به صندلی مورد نظر خود بردند ، فریاد های او درحالی که ماموران او را روی زمین می کشاند بدترین قسمت این ویدئو بود که واکنش های تندی را دریافت کرد و در نهایت مسئولان فرودگاه با اخراج 2 مامور مدنظر شرایط را تا حدودی آرام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز