جنجالی که موهای پرپشت بینی زن جوان به پا کرد! + عکس

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۸۵۹۲
جنجالی که موهای پرپشت بینی زن جوان به پا کرد! + عکس
متد جدید زیبایی برای صاحب وبلاگ آرایشگری دردسر ساز شد ، موی بینی زن که تصور می شد جنبه ی طنز داشته باشد واکنش های تندی دریافت کرد.

به گزارش برنا؛ "سوفی هانان ریچاردسون" به عنوان یک شوخی خنده دار ویدئوی در وبلاگ خود منتشر کرد که در ان جدیدترین متد زیبایی را به طرفدارانش نشان می داد ، موی بینی زن متدی که برخلاف تصور او جور دیگری مورد استقبال قرار گرفت.

صاحب وبلاگ آرایشی بعد از انکه نوشته ای در مورد متد جدید آرایش صورت خوانده بود به عنوان واکنش طنز این کار را انجام داد ، طبق گفته ی او در جایی نوشته شده بود که موهای بلند صورت احتمالا آخرین متد آرایش و زیبایی زنان باشند برای همین تصمیم گرفت تا به عنوان شوخی واکنش خود را در غالب یک ویدئو منتشر کند.

"سوفی" 27 ساله در ویدئو نشان می دهد که چطور با استفاده از مژه مصنوعی برای خود یک دسته موی بلند بینی درست کرده و به آخرین متد روز دنیا چهره ی خود را تغییر می دهد ، این حرکت او که کاملا جنبه شوخی داشته است توسط برخی از کاربران نامناسب تلقی شده و واکنش های تندی دریافت کرد چرا که برخی آن را با هدف توهین به گروهی از افراد جامعه برداشت کرده بودند.

نظرات تند و حتی توهین آمیز به این زن جوان باعث شد که او برای رفع سوء تفاهم بگوید:این ویدئو کاملا جنبه طنز داشته است و هیچ جدیت در ان مطرح نبوده است.

نظر شما