اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۹۱۱۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

 

 

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

تشکیل جزیره‌های حرارتی روی تهران جدی است

یکصد و هشتمین جلسه کمیته محیط زیست و خدمات شهری با حضور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور:

تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۰ آغاز شد

مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا که در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

در پاکستان رخ داد:

تصادف اتوبوس و کامیون با ۷۳ کشته و زخمی

بر اثر تصادف جاده ای اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون در منطقه "دیرا غازی خان" از نواحی ایالت پنجاب پاکستان ۲۹ سرنشین از جمله چند کودک خود را ازدست دادند.

بابک دین پرست مطرح کرد:

لزوم ثبت شناسه و کد واکسن و مشخصات گیرندگان واکسن در سامانه

معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خواستار اجرای بند (۳) مصوبات هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، شد.

معاون استاندار تهران مطرح کرد:

افزایش بستری‌های کرونایی در استان تهران/ نظارت بر تالارها، رستوران ها، پاساژها و سینماها تشدید می‌شود

انوشیروان بندپی گفت: تالارها و رستوران ها به جز موارد بیرون بر به همراه پاساژها و سینماها با همکاری اتحادیه ها تشدید نظارت می شوند تا شرایط مدیریت و کنترل بهتر فراهم شود.

رئیس پلیس راه پایتخت:

محدودیت های تردد بین شهری اعلام شد

سرهنگ نور الله خادم گفت: از 12 ظهر روز سه شنبه 29تیرماه سال جاری تا ساعت7 صبح روز دو شنبه 4مرداد ماه از خروج خودرو های پلاک تهران و ورود خودرو های پلاک های شهرستان به پایتخت جلوگیری خواهد شد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت:

ویزای عتبات برای عرفه صادر نمی‌شود/ آمادگی کامل برای اعزام داریم

حجت السلام صحبت الله رحمانی گفت: ما آمادگی کامل برای اعزام زائران به عتبات را داریم و در حال پیگیری هستیم. امیدواریم بتوانیم در آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس دستورالعمل بهداشتی دو کشور اعزام داشته باشیم.

مرثیه ای برای محیط زیست اصفهان بخوانیم/ هشدار؛ از تخلیه سفره های آب زیر زمینی تا یک میلیون و 300 هزار هکتار کانون بحرانی

حسین اکبری گفت: استان اصفهان سه میلیون هکتار عرصه‌ها ظرفیت فرسایش بالایی را دارند و به عنوان کانون گرد و غبار محسوب می‌شوند. از این سه میلیون هکتار حدود یک میلیون 300 هزار هکتار کانون بحرانی است.

شناسایی ۲۵ هزار و ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/ ۲۱۳ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

طی شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

واکنش به برگزاری مراسم ایام مسلمیه بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ تعطیلی 6 روزه تهران و البرز نمی تواند اوضاع را در کوتاه مدت درست کند

مسعود یونسیان گفت: برگزاری هر گونه تجمعی خطرساز است و فکر نمی کنم برگزاری مراسم دلیل موجهی برای به خطر انداختن جان مردم باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مخالف سگ گردانی در خیابان‌های کشور هستیم/ تدوین قانون ممنوعیت سگ گردانی در برنامه‌ کاری‌مان قرار دارد/ احتمال در نظر گرفتن محل‌های مشخص و معین برای سگ های خانگی

علی بابایی کارنامی گفت: ما صد در صد مخالف سگ گردانی و موافق ممنوعیت آن هستیم چرا که گرداندن سگ در خیابان‌های جمهوری اسلامی ایران چهره خوشی ندارد ضمن اینکه فرهنگ کشور ما نیز این عمل یعنی سگ گردانی را نمی‌پذیرد اما البته اینکه مردم سگ خانگی خود را در محل‌های مشخص و معین که تعیین می‌شود به گردش ببرند قابل تامل است که طی تدوین قانون به آن رسیدگی خواهد شد.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا:

خرید و فروش واکسن های فایزر و مدرنا در بازار ایران مجوز ندارد/ مردم به واکسن هایی که در خارج از کشور تزریق می شود اعتماد نکنید

عابدینی گفت: ترکیه اعلام کرده است واکسیناسیون را برای مسافران انجام نمی دهد و اگر مسافران ترکیه به بهانه تزریق واکسن به این کشور سفر می کنند، بدانند که واکسیناسیون از روش های قانونی صورت نمی گیرد مردم به واکسن هایی که در خارج از کشور و خارج از مجوز وزارت بهداشت تزریق می شود، اعتماد نکنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبرداد:

افزایش 5 درصدی ازدواج طی سال گذشته/ طلاق‌های زیر یک سال نمی‌تواند دلایل اقتصادی داشته باشد/ لزوم آموزش مهارت‌های زندگی

محمد مهدی تندگویان با اشاره به افزایش 5 درصدی ازدواج طی سال 99 گفت: هنوز به جبران کاهش میزان ازدواج در گذشته نرسیده ایم ولی اتفاق خوبی رخ داده است و امیدوارم این شیب صعودی ادامه داشته باشد.

ترافیک سنگین در اکثر معابر پایتخت در روز دوشنبه

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز دوشنبه بیست و هشتم تیر ماه 1400 پرداخت.

پیمانکار تونل اُکلُن ۴ شرکت شمال شرق معدن کلاریز طزره دامغان خبر داد:

ریزش معدن کلاریز دامغان/ مرگ دلخراش یک کارگر

بر اثر ریزش تونل معدن کلاریز طزره دامغان یکی از کارگران این معدن جان خود را از دست داد.

جزئیات تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها در 6 روز آینده

جزئیات اعمال محدودیت های کرونائی در سراسر کشور و تعطیلی استان های تهران و البرز در پایان هفته جاری در اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اعلام شد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه:

متروی تهران تعطیل نیست

مجید رستمی گفت: خدمات رسانی و سرویس دهی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه همانند روزهای تعطیل است.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در آستانه فرارسیدن عید قربان تاکید کرد:

ذبح دام در منازل ممنوع!

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن تاکید براینکه ذبح دام باید صرفا در کشتارگاه ها تحت نظارت ادارات کل دامپزشکی انجام شود، گفت: مردم از خرید دام زنده و یا گوشت هایی که خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی ذبح و عرضه می شوند، خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز