اتفاق عجیب برای زن ۴۳ ساله در مترو + عکس

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۹۱۸۸
زن میانسالی که نامش منتشر نشده است هنگام حرکت بین دربهای قطار گیرافتاد و روی زمین کشیده شد ، حادثه مترو با فریادهای مسافران و توقف راننده به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ بی توجهی راننده قطار مترو و حواس پرتی زنی که داخل ایستگاه قدم می زد صحنه ی هولناکی را خلق کرد ، زن میانسال بعد از گیر کردن کیفش بین دربهای مترو با قطار کشیده شد.

توریست زن که نامش منتشر نشده است بر اثر بی توجهی دچار حادثه و آسیب جدی شد. دوربین های مداربسته داخل ایستگاه مترو شهر رم این لحظات را ضبط کردند و مشخص شد که زن بینوا بعد از گیر کردن کیفش بین دربهای مترو با حرکت کردن قطار تعادل خود را از دست داده و روی زمین کشیده می شود.

او که بی توجه به اطرافش در حال خوردن اسنک بود متوجه نشد که بخشی از کیفش بین درب مترو گیر کرده است از طرفی راننده مترو بدون کنترل کردن آینه ها شروع به حرکت کرد و در نهایت چنین حادثه ای رخ داد.

این زن که بر اساس گزارشات یک توریست اهل بلاروس بوده است کوله پشتی کوچکی روی دوش داشت که یکی از بندهایش به دربهای مترو گیر کرده و او را نقش زمین می کند ، بلافاصله بعد از این حادثه زن تلاش می کند تا کیف را از خود جدا کند اما سرعت کشیده شدن و در حرکت بودن قطار اجازه این کار را به او نداد.

یکی از افرادی که در صحنه حضار بود سعی می کند تا او را از این وضعیت نجات دهد و هر دوی انها همزمان با حرکت قطار از دید دوربین ها خارج می شوند ولی بر اساس گزارشات فریاد مسافران دیگر راننده را متوجه این مسئله میکند و درنهایت قطار متوقف می شود.

زن 43 ساله به سرعت به بیمارستان منتقل شده است ، به گفته ی مسافران حاضر در صحنه دست و پای او دچار آسیب جدی شده بود در حالیکه قادر به حرکت نبود.

نظر شما