گوشی Xiaomi Mi ۱۲ چه مشخصاتی دارد؟

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۰۴:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۶۲۶
گوشی Xiaomi Mi ۱۲  چه مشخصاتی دارد؟
شایعات مربوط به مشخصات Xiaomi Mi ۱۲ اشاره به یک پرچمدار حرفه‌ای دارد.

به گزارش برنا؛ بر اساس گزارش‌های NotebookCheck و وب سایت چینی MyDrivers، برخی مشخصات در مورد گوشی هوشمند آینده Xiaomi Mi ۱۲ به بیرون درز کرده است. البته این مشخصات احتمالی هستند و هنوز اطلاعات رسمی یا تأییدیه‌ای از این  شرکت در دسترس نیست.

این گزارش مربوط به ورودی جدیدی و مرموزی از شیائومی در IMEI (شناسه تجهیزات بین المللی تلفن همراه) است که تحت کد مدل ۲۱۱۲۱۲۳AC قرار دارد و حدس بر این است که این اطلاعات مربوط به گوشی Mi ۱۲ شیائومی است.

پیکربندی فاش شده از Xiaomi Mi ۱۲

مشخصات ظاهری این گوشی شیائومی در بهترین حالت به عنوان یک نشان ارزان قیمت یا میان رده مشاهده می‌شود. اما در مقابل گوشی هوشمند Mi ۱۲ ممکن است از پردازنده Snapdragon ۸۹۵ که جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام بوده و حتی هنوز هم منتشر نشده است، بهره ببرد.

این گزارش ادعا می‌کند، دوربین اصلی ممکن است از یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی با اندازه یک اینچ برخوردار باشد، هرچند معلوم نیست که آیا این نسخه فقط برای گوشی Ultra Mi ۱۲ است یا برای گوشی‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

این گوشی آینده همچنین ممکن است از شارژر بی سیم با حداکثر سرعت ۱۰۰ وات و شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. نمایشگر Mi ۱۲ نیز بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد، زیرا در صورت صحت اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش از یک صفحه LTPO تشکیل شده است که از فریم ریت متغیر با دامنه بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و وضوح تصویر آن هم باید کاملاً مناسب ۲K پیکسل باشد.

گزارش شده است که گوشی هوشمند Mi ۱۲ تا پایان سال عرضه می‌شود، اگرچه همه این موارد بدون تایید رسمی شرکت شیائومی گزارش شده است. اگر این اطلاعات قابل اعتماد باشد، شرکت مطمئناً یک پرچمدار برجسته را ارائه خواهد داد. همچنین اگر قرار است این گوشی از چنین مشخصات بالایی پشتیبانی کند، قیمت آن مطمئناً بالاتر از چیزی است که از شیائومی به یاد داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز