درخواست شهروندان از اعضای شورای شهر منتخب ششم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۹۸۹۵
درخواست شهروندان از اعضای شورای شهر منتخب ششم
جمعی از کارکنان شهرداری تهران از اعضای شورای شهر منتخب ششم خواستند که برای اداره شهر مردم را محرم بدانند وشفاف سازی در دستور کارشان باشد.

به گزارش برنا؛  توجه به خواست عمومی کارکنان شهرداری منتخبین شورای ششم با شعار اصولگرایی و خدمت بی منت پیروز انتخابات شورای شهر تهران شدند . منتخبین جدید از همان ابتدا با شفاف سازی در بیان شاخص ها برای انتخاب شهردار و مشورت و نظرخواهی از شهروندان نشان دادند که بر خلاف شورای قبل شهروندان را به مسائل شهری محرم می دانند . از اعضای محترم شورای می خواهیم که با شفاف سازی آرای منتخبین شورا و مشخص کردن امتیاز هر یک از شهرداران پیشنهادی در شاخص های اعلام شده در جدول ذیل برای انتخاب شهردار تهران  اعتماد عمومی وخصوصا بدنه شهرداری را بازیابی کنند.

میزان هماهنگی و همسویی با مصوبات شورای شهر منتخب، قابلیت ایجاد تعاملات اجتماعی و ارتقای مشارکت مردمی و روحیه مردمی؛ قابلیت رهبری و توانایی تشکیل تیم قوی و شبکه کاری، منسجم و توان بکارگیری بدنه شهرداری و مدیران جوان، دارای رویکرد تحول‌گرا و جوان گرا و شناخت و نگاه فرهنگی- اجتماعی، اجماع سیاسی کلان، توانایی اجماع سازی (قدرت مذاکره و تعامل با مجلس، دولت و سایر نهادها، سابقه و تجربه مدیریتی موفق (اجرای پروژه های مهم و موفق)، آشنایی کلی با قوانین، ساختارها، فرآیندهای مدیریت شهری و شناخت تهران و مسلط بر نظام مسائل شهر تهران، مراقبت نسبت به اطرافیان و منتسبین و عدالت محور، برخوردار از روحیه مبارزه با فساد و فاقد تعارض منافع، ساده زیست و پاکدست، فهم اقتصادی و توانمندی در تأمین منابع مالی شهر، قوت تفکر و عمل  انقلابی با روحیه جهادی از جمله شاخص های منتخبان شورای ششم برای شهردار تهران هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز