تلاش هلال احمر برای کمک به اهالی روستاهای درگیر تنش آبی در خوزستان

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۰۲۲۲
تلاش هلال احمر برای کمک به اهالی روستاهای درگیر تنش آبی در خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از توزیع بیش از۷۲ هزار لیتر آب شرب بهداشتی و ۲۶ هزار بطری آب معدنی در مناطق متأثر از بحران تنش آبی خوزستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی خدادادی امروز در بازدید از روستاهای جفیر و امام زاده خضر،به فعالیت قرارگاه حمایتی این جمعیت در مناطق درگیر تنش آبی اشاره و بر ضرورت تلاش همگانی برای تسکین آلام بشری آسیب دیدگان از بحران کم آبی در برخی شهرستان های خوزستان به ویژه بخش هایی از هویزه،دشت آزادگان و شادگان تاکید کرد .

او افزود: جمعیت هلال احمر تاکنون با کوشش شبانه روزی اعضای داوطلب و کارکنان به توزیع بیش از ۷۲ هزار لیتر آب شرب بهداشتی و ۲۶ هزار بطری آب معدنی در این مناطق اقدام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: همچنین با حمایت های خیرین این جمعیت ۴۰ مخزن ۲۰۰۰ لیتری و۱۰۰۰لیتری آب خریداری و به اهالی روستاهای درگیر این پدیده اهدا شده است.

او با توصیه به وحدت و همدلی از آحاد جامعه به ویژه جوانان درخواست کرد همچون گذشته با حضور بشردوستانه و جهادی خود در میدان محرومیت زدایی، دست به دست یکدیگر داده و در کنار دستگاه های مسئول و متولی، تمام توان خود را برای رفع مشکلات به کار گیریم تا آرامش و لبخند رضایت برچهره ساکنان روستاهای متأثر از تنش آبی که اغلب روستاهای مرزی هستند و اهالی آنان پاسداران کیان اسلامی و مرزهای سرزمینی میهن به شمار می آید دوباره نقش بندد.

نظر شما