راز بیمار نشدن ۳۲ ساله این مرد بر ملا شد!+ عکس

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۱۰۴۱۴
راز بیمار نشدن ۳۲ ساله این مرد بر ملا شد!+ عکس
کومار یک کارمند بازنشسته بانک می باشد که 32 سال است بیمار نشده و از هیچ دارویی استفاده نکرده است و راز سلامت خود را نوشیدن آب باران می داند.

به گزارش برنا؛ آب باران فواید زیادی برای سلامتی دارد درست همان گونه که باعث سلامتی این مرد شده است. این مرد هرگز هیچ آبی به غیر از منبعی جز باران را ننوشیده است و این کار را به مدت 32 سال انجام داده است. او که یک کارمند بازنشسته بانک است در همه فصل های بارانی آب باران را ذخیره و آن را در کل طول سال استفاده می کند.

کومار باران را از پشت بام خانه و یا از بالکن منزل با استفاده از سیستمی که نصب کرده بود و از طریق لوله جمع آوری می کرد و سپس آلودگی ها و گرد و غبار توسط همان سیستم از آب باران جدا می شد و بعد از دو روز آب پاکیزه باران به دست او می رسید.

او بعد از تصفیه ی آب باران آن را در ظروف مسی نگه داشته و در مواقع تشنگی، می نوشد.

کومار اظهار داشته که تا به حال هرگز بیمار نشده است و از هیچ دارویی هم استفاده نمی کند. هیچ گونه درد، ورم، درد مفصل، فشار خون یا دیابت هم تجربه نکرده است.

کومار این گونه اظهار می کند که من حتی در فصل های بارانی هم عرق می کنم و باور دارم که همه این فواید به خاطر مواد معدنی موجود در آب باران است. او از آب باران برای آشپزی هم استفاده می کند. شش سال بعد از بازنشستگی اش از بانک نیز کاملا تناسب اندام داشته و تمام کارهای روزانه اش را خودش انجام می داد.

او پیاده روی و دوچرخه سواری میکند و عقیده دارد که همه ما بزرگترین هدیه طبیعت را به شکل آب باران در اختیار داریم اما متاسفانه از آن استفاده نمی کنیم. او هرگز نمی تواند فواید آب باران را در قالب کلمات بگنجاند.

کومار باران اول هر فصل را ذخیره نمی کند زیرا عقیده دارد آلودگی های زیادی را با خودش همراه دارد اما باران های بعدی را در طول سال برای خود ذخیره می کند و هرگز تا به حال با هیچ مشکلی مواجه نشده است.

نظر شما
پرونده ویژه