سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

آتش سوزی مهیب در بلوار فردوس تهران+عکس

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۰۴۵۵
آتش سوزی مهیب در بلوار فردوس تهران+عکس
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 14:02 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان دانشگر به سامانه 125سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان 4طبقه 8 واحدی بود که در طبقه منهای یک با کاربری پارکینگ 4 خودرو به همراه دو دوچرخه و موتور وجود داشت که در زمان رسیدن آتش نشانان یک خودرو دوو کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش به یک دستگاه خودرو 206 صندوق دار هم سرایت کرده بود و دو خودرو دیگر دچار دود گرفته شده بودند و حرارت بسیار زیاد و متراکمی در محل جمع شده بود.

او بیان کرد: آتش در حال سرایت به دیگر طبقات بود که آتش نشانان تحت تدابیر مناسب عملیاتی به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه با تجهیزات خاموش کننده به طبقه منهای یک رفته و مشغول اطفا حریق شدند همچنین گروه های دیگر با دستگاه های تنفسی و همراه با دستگاه های قوی هوا ده به طبقات بالا رفته و اقدام به تخلیه دود کرده و ساکنین را نجات دادند.

ملکی در خصوص مصدومان این حادثه گفت: 8 نفر شامل 3 آقا و 5 خانم با کمک آتش نشانان خارج شدند که 4 نفر ساکنین  دچار دودگرفتگی شدند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: ظاهرا یکی مرد که در زمان آتش سوزی در همان پارکینگ حضور داشت دچار سوختگی جزئی شد و در حال حاضر عملیات اطفا به پایان رسید و از سرایت حریق به اطراف و طبقات بالایی جلوگیری شد و تا ساعت دیگر محل تحویل ساکنین و مسئولان مربوطه می شود.

خودرو

نظر شما
پرونده ویژه