کار بی‌شرمانه زن جوان در ایستگاه مترو + عکس

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۰۴۷۳
کار بی‌شرمانه زن جوان در ایستگاه مترو + عکس
زن جوان چینی در ایستگاه راه آهن دست به شوخی بیشرمانه و زشت زد که با واکنش کاربران مواجه شد.

به گزارش برنا؛ تاکنون شاید تعدادی شوخی های غیر منطقی و کشنده را در صفحات مجازی مشاهده کرده باشید که این شوخی ها به قدری وحشتناک هستند که ممکن است فرد انجام دهنده جان خود را در طی آن از دست بدهد و کشته شود. با این وجود باید مراقب برخی کارها و رفتارها باشیم تا تنها به دلیل یک شوخی که در اصل بامزه نیست، جان اشخاص دیگر را به خطر نیندازیم.

از این رو باید تا حد ممکن هیچ گونه شوخی نداشته باشیم و در نهایت هنگام شوخی کردن قطعا باید از جوانب مختلف آگاه باشیم! برای مثال اخیرا ویدیویی عجیب و باور نکردنی از یک شوخی مرگبار و خطرناک در صفحات مجازی منتشر شد که توانست جزء یکی از ویدیوهای ویروسی همراه با واکنش های متعدد باشد.

یک زن چینی 33 ساله که تنها با نام " وانگ " شناخته شده است، اخیرا توانست حواشی متعددی برای خودش تنها به دلیل کار غیر منطقی ایجاد کند! وی زمانیکه در ایستگاه راه آهن جنوب شهر نانجینگ واقع در چین بود، بطور ناگهانی خودش را برای یک شوخی غیر منطقی به مسیر قطار پرتاب کرد و طبق گفته های خودش از نزدیک شدن قطار آگاه نبود. با انتشار این ویدیو در صفحات مجازی، واکنش های متعددی به این زن چینی شد و حتی با واکنش های شدید پلیس محلی قرار گرفت.

با این وجود خانم وانگ این گونه گفت:"من تنها می خواستم شوخی کنم که چند نفر فورا من را گرفتند و به بیرون از ریل قطار آوردند و من تنها زمانیکه به مسیر پریدم، قطار را مشاهده کردم".

خوشبختانه خانم وانگ توانست جان سالم بدر ببرد و هیچ مشکلی برای وی رخ نداد و از طرف پلیس ملزم به پرداخت 28 دلار به عنوان جریمه شد چرا که باعث تاخیر در زمان حرکت قطار گردید.

نظر شما
پرونده ویژه