مدیرعامل هلال احمر خوزستان :

دستگاه های تصفیه آب در ابعاد بزرگ در استان خوزستان مستقر شده است

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۰۵۳۸
دستگاه های تصفیه آب در ابعاد بزرگ در استان خوزستان مستقر شده است
مدیرعامل هلال احمر خوزستان گفت: امروز خانه هلال سردار سلیمانی در شهرستان شادگان کار کمک رسانی را آغاز کرده و منابع آب سالم در اختیار شهروندان قرار می دهد.

به گزارش برنا؛ علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در خصوص آخرین اقدامات جمعیت هلال احمر پیرامون رسیدگی به مشکلات کم آبی در این استان گفت: جمعیت هلال احمر امروز در راستای کمک رسانی به مردم خوزستان و کمک به حل چالش بی آبی در این استان به دنبال جذب مشارکت های مردمی و همکاری با سایر دستگاه ها بوده تا منابع آب پایدار را برای مردم خوزستان ایجاد کند.

او  افزود: ما به دنبال تامین کمی و کیفی آب شرب در روستاها هستیم و در همین راستا مناطقی که تنش آبی جدی دارند شناسایی شده و بزودی دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب به همت خیرین در اختیار شهروندان خوزستانی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: انتقال آب با تانکر به خوزستان، امروز یک راهکار کوتاه مدت بوده و ما به دنبال این هستیم تا دستگاه های تصفیه آب در ابعاد بزرگ در این استان مستقر کرده تا در بلندمدت نیز مردم روستاهای استان خوزستان با مشکل آب مواجه نشوند. پیگیری تامین این دستگاه ها برای استان خوزستان از امروز آغاز شده و با جدیت پیگیری می شود.

خدادادی ادامه داد: از سوی دیگر با شرکت های دانش بنیان استان خوزستان نیز قراردادهایی منعقد شده و تاکنون ۷۲ هزار لیتر آب شرب بهداشتی بواسطه قراردادی که با این شرکت ها منعقد شد در اختیار مردم خوزستان قرار گرفت که علاوه بر کمرنگ کردن مشکل تامین آب شرب مردم، کمک بسزایی به رونق کار این شرکت ها و برطرف کردن قسمتی از مشکل بیکاری کرد.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان در پایان اظهار کرد: امروز خانه هلال سردار سلیمانی در شهرستان شادگان کار کمک رسانی را آغاز کرده و منابع آب سالم در اختیار شهروندان قرار می دهد. از ظرفیت خانه های هلال در راستای بررسی مشکلات مردم و نیازسنجی نیز استفاده می شود تا به صورت دقیق خدمات به مردم ارائه شود. ما در کنار ارتش که لوله کشی آب و انتقال آب بوسیله تانکر را انجام می دهد نیز در حال خدمت رسانی هستیم و هم افزایی خوبی در استان خوزستان بوجود آمده تا مشکلات مردم به سرعت حل شود.

 

نظر شما