بارش باران پراکنده در برخی نقاط کشور/ وزش باد شدید در مناطق شرقی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۰۵۸۳
بارش باران پراکنده در برخی نقاط کشور/ وزش باد شدید در مناطق شرقی
کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۴۰ درجه و کم‌ترین آن ۳۰ درجه خواهد بود.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در ارتفاعات استان های مازندران، گلستان، سمنان و  شمال آذربایجان غربی برخی نقاط استان های هرمزگان، فارس و جنوب کرمان در اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و در ساعات بعد از ظهر در جنوب استان های سیستان و بلوچستان کرمان بوشهر برخی نقاط هرمزگان و فارس رگبار رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

او ادامه داد: روز دوشنبه در اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و روز سه شنبه هم اردبیل گیلان غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدظهر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیائیان تصریح کرد: امشب در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و از روز شنبه تا اواسط هفته آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و در پاره ای از نقاط گرد وخاک پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: از امشب تا روز یکشنبه دمای هوا بین ۴تا ۸ درجه در اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر کاهش می یابد.

او یادآور شد: در ۵ روز آینده در مناطق شرقی دریای عمان و از اواخر وقت امشب تا روز یکشنبه دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

ضیائیان درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۴۰ درجه و کم ترین آن ۳۰ درجه خواهد بود.

نظر شما