عزت الله اکبری تالارپشتی:

تهران نیازمند یک مدیر انقلابی با روحیه جهادی است

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۰۶۵۱
تهران نیازمند یک مدیر انقلابی با روحیه جهادی است
نماینده مردم تهران گفت: از یک لیست انقلابی که مردم تهران به همه آنها رای دادند انتظار می‌رود که در انتخاب شهردار آینده نیاز مردم و شهر را در نظربگیرندو فردی انقلابی با روحیه جهادی را به عنوان مدیر آینده پایتخت انتخاب کنند تا اعتماد مردم به این لیست از دست نرود.

به گزارش برنا؛ عزت الله اکبری تالارپشتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای شهر است. از منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران انتظار می رود که یک نیروی انقلابی، مردمی، ولایی و در عین حال باتوان مدیریت جهادی انتخاب کنند.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: شهر تهران بواسطه اینکه پایتخت کشور بوده از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین لازمه آن این است که یک شهردار قوی و جهادی در راس مدیریت آن قرار بگیرد. همچنین یک تیم کارآمد و متخصصاو را همراهی کند که بتواند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهد.

او افزود: کلان‌شهر تهران باتوجه به حجم بالای جمعیت آن دارای مشکلات و معضلات پیچیده‌ای است بنابراین شهردار آینده باید بتواند پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم این شهر باشد. همچنین باید توجه داشت که شهردار نماد کارآمدی اعضای شورای شهر محسوب می‌شود پس اعضا باید شهرداری را انتخاب کنند که بیشترین کارآمدی را داشته باشد. 

او با بیان اینکه مدیریت شهری باید قدرت اجرایی و تصمیم گیری بالایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این کلانشهر نیازمند یک مدیر مستقل، کارآمد و متخصص است. فردی که با مشکلات شهری آشنا باشد تا بتواند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهد. پس تجربه مدیریت شهری داشتن یکی از معیارهای مهم شهردار محسوب می شود. 

اکبری در پایان گفت: شهروندان تهرانی در این دوره از انتخابات شوراها به یک لیست کاملا انقلابی رای دادند که پیام آنهاکاملا روشن بود؛ پس منتخبان مردم با انتخاب یک شهردار انقلابی با مدیریت جهادی به نوعی می توانند پاسخگوی حمایت جامعه و مردم شهر تهران را بدهند و تنها از این طریق می‌تواند اعتماد آنها را جلب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز