منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

افرادی با عملکرد مبهم شانسی برای شهرداری تهران ندارند

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۰۷۰۷
افرادی با عملکرد مبهم شانسی برای شهرداری تهران ندارند
علی اصغر قائمی گفت: شفافیت در عملکرد و پاکدستی از معیارهای مهم انتخاب شهردار آینده تهران است قطعا اگر هر یک از گزینه های شهرداری در رزومه شان ابهامی وجود داشته باشد و یا در جریان تخلفاتی بوده و یا همکاری داشته اند از دایره بررسی منتخبان خارج خواهند شد.

به گزارش برنا؛ علی اصغر قائمی، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: بعد ازتعطیلات تهران یعنی روز دوشنبه هفته جاری قرار است 11 نفر پیشنهادی شهرداری آینده تهران برنامه های خود را به اعضا ارائه کنند و منتخبان آنها را مطالعه می کنند. 

قائمی در پاسخ به این سوال که آیا شائبه ابهام اقتصادی رزومه برخی گزینه ها شاخص پاکدستی و انقلابی گری را که منتخبان برای شورا نهایی کردند را زیر سوال نمی برد، گفت: شفافیت در عملکرد و پاکدستی مصداق های شهرداری آینده تهران از اهمیت بالایی در بین منتخبان برخوردار است. قطعا اگر هر یک از گزینه های شهرداری آینده تهران در رزومه شان ابهامی وجود داشته باشد و یا در جریان تخلفاتی بوده و همچنین همکاری داشته اند حتما از دایره بررسی منتخبان خارج خواهند شد.

او در ادامه اضافه کرد: همچنین اگر در ادامه بررسی برنامه های مصداق ها برای منتخبان ابهام و شبه ای ایجاد شود قطعا از دستور کار خارج می شوند و البته برای مردم نیز بیان خواهد شد.  برای منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران علاوه بر شفافیت در عملکرد، انقلابی بودن و آشنایی با مدیریت شهری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز