مرگ دلخراش و عروس یک دقیقه قبل از ازدواج! + عکس

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۶:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۰۹۳۳
مرگ دلخراش و عروس یک دقیقه قبل از ازدواج! + عکس
خانم بیماری که به دلیل سرطان خون در بیمارستان بستری بود پس از مدت ها دوستی با آقای فنگ تصمیم به ازدواج در بیمارستان گرفتند اما در لحظات نزدیک به ازدواجشان شاهد مرگ دردناک عروس شدند.

به گزارش برنا؛ ازدواج یک زوج می تواند بزرگترین اتفاق زندگی آنها باشد که در طی آن می توانند زندگی جدیدی را کنار یکدیگر آغاز نمایند.اما روز گذشته اتفاق بسیار دردناکی برای داماد و عروس جوان افتاد که باعث شوکه کردن مخاطبان رسانه های مختلف شد.

خانم بیماری به نام شیائو هوی که به دلیل بیماری سرطان خون در بیمارستان بستری بود ، پس از مدت ها دوستی با آقای یانگ فنگ نهایتا روز گذشته تصمیم گرفته شد که در بیمارستان با هم ازدواج نمایند که متاسفانه خانم شیائو هوی یک دقیقه قبل از مراسم عروسی جان خود را از دست داد.

این یک اتفاق بسیار بد و دلخراشی بود که باعث گریه کردن داماد قبل از عروسی شد.اقای یانگ به همراه خانواده خود و همسرش در راهرو ایستاده بودند که ناگهان دقیقا یک دقیقه قبل از مرگ خانم شائو جان خود را بر روی تخت بیمارستان از دست داد.خانواده منتظر عروس و داماد در پشت درب های بیمارستان اتفاقی دردناک را تجربه کردند که بعد از این اتفاق خوشحالی آنها به گریه تبدیل شد.

آقای داماد 27 ساله برای برگزاری این مراسم بزرگ در بیمارستان،برنامه ریزی زیادی داشت که ناگهان یک دقیقه قبل از برگزاری مراسم عروسی پزشک به او خبر داد که همسرش جان خود را از دست داد.لباس عروس خانم شیائو دقیقا در کنار تخت بیمارستان بود تا آنرا بر تن نماید و مراسم عروسی که اقای یانگ برنامه ریزی کرده بود برگزار شود.

همان گونه که گفته شد خانم شیائو هوی 32 ساله به سرطان خون مبتلا بود که متاسفانه روز گذشته دقیقا یک دقیقه مانده به عروسی جان خود را از دست داد.

اما جالب است بدانید که آقای فنگ ماهیانه 80 درصد از حقوق 570 پوندی خود را برای درمان شیائو هزینه می کرد.

این خبر فورا بسیار دلخراش فورا در صفحات مجازی منتشر شد که به طبع باعث آزرده خاطر کردن کاربران شد.یکی از کاربران در مورد این اتفاق دردناک این گونه گفت:او یانگ را ترک نکرده است!!او تنها از جایی دیگر مراقب شما خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه