توزیع اقلام غذایی میان آسیب‌دیدگان از سیل بافت

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۱۱۰۹۲
توزیع اقلام غذایی میان آسیب‌دیدگان از سیل بافت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در روستاهای مغوییه سفلی، مغوییه علیا و میان‌ده از توابع روستای کیسکان بافت خبر داد.

به گزارش برنا؛ رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بعد از اتمام عملیات امدادرسانی و جست‌وجوی مفقودین سیل در شهرستان بافت، صبح روز دوم مردادماه جاری مرحله کمک‌رسانی به خانواده های آسیب‌دیده در روستاهای مغوییه سفلی، مغوییه علیا و میان‌ده با همراهی خیرین آغاز شد.

او افزود: 50 بسته غذایی یک ماهه و 250 بسته تغذیه کودکان در روستاهای مغوییه سفلی، مغوییه علیا، میان‌ده و چهار تلخ به ارزش 100 میلیون تومان توزیع شده است.

او با اشاره به بهره‌مندی بیش از یک هزار نفر از بسته های توزیع شده خاطرنشان کرد: این مواد خوراکی با همکاری و مشارکت گروه جهادی شهید زمانی نیا تهیه و توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خرید و توزیع پنج کالای ضروری لوازم خانگی برای 6 بانوی سرپرست خانوار که بیشترین آسیب را از سیل دیدند، افزود: هزینه های دارویی، درمانی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم آسیب دیده از سیل نیز از محل بودجه مددکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان پرداخت خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز