سخنگوی مجمع ملی تشکل‌های جوانان ایران:

دولت سیزدهم رده سنی کابینه دولت خود را از میان جوانان انتخاب کند/ «جوان‌گرایی» باید از شعار به عمل تبدیل شود/ جوانان توانایی حضور در سطح بالای مدیریتی را دارند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۵:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶۰
دولت سیزدهم رده سنی کابینه دولت خود را از میان جوانان انتخاب کند/ «جوان‌گرایی» باید از شعار به عمل تبدیل شود/ جوانان توانایی حضور در سطح بالای مدیریتی را دارند
سارا سادات حسینی گفت: توقع ما جوانان این است که در زمینه انتخاب کابینه دولت و چینش آن شاهد حضور جوانان به عنوان اولین گام عملیاتی دولت سیزدهم جدای از شعار باشیم.

به گزارش برنا؛ سارا سادات حسینی، سخنگو و عضو هیات مدیره مجمع ملی تشکل‌های جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید به جد پیگیر مطالبات جوانان باشد، گفت: انتظار از دولت آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب داریم رسیدگی به اولویت‌های جوانان را در دستور کار خود قرار داده و در مسیر مدیریت کشور از ظرفیت جوانان تشکیلاتی استفاده کند.

او افزود: جوانان کشورما در تمام لحظات حساس جامعه با خلوص نیت به عرصه آمدند و از جان خود مایه گذاشتند بنابراین وقت آن است که امروز از ظرفیت آنان به ویژه در سطوح بالای مدیریتی استفاده شود تا بتوانند توانایی‌های بیشتر خود را به نمایش بگذارند و ثابت کنند درصورت اعتماد کردن به آنها، اتفاقات بسیار ارزشمندی رقم خواهد خورد.

حسینی تصریح کرد: وقت آن رسیده است که جوان‌گرایی در کشور از شعار به عمل تبدیل شود، یکی از بهترین عرصه‌های تبلور این شعار در رده سنی کابینه دولت است البته منظور این نیست که صرفا افراد با رده سنی پایین در ترکیب قرار گیرند بلکه باید از جوان باوران و جوان یاوران استفاده شود.

سخنگوی مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور در ادامه گفت: وقتی به بررسی خاطرات روسای قوا و حضرت آقا می‌پردازیم، می‌بینیم که آنها همگی از سنین جوانی پا به عرصه خدمت گذاشته‌اند و این نشان می‌دهد جوانان توانایی دارند فقط باید به آنها اعتماد شود تا در آینده بتوانند کارهای بزرگی را رقم بزنند.

او با تاکید براینکه مدیریت کشور بدون حضور جوانان محقق نخواهد شد، بیان کرد: جوانان چشم‌ بینا و گوش‌ شنوای جامعه هستند و طبیعتا مدیریت کشور که امروزه نیاز به یک پوست اندازی دارد بدون حضور جوانان محقق نخواهد شد البته این حضور و استفاده از ظرفیت جوانان که بسیار شجاع، نترس، اهل مطالعه، آموزش و عاشق ایران هستند باید با برنامه ریزی باشد.

حسینی با بیان اینکه انتظار ما حضور حداکثری جوانان در کابینه دولت بعدی است، گفت: توقع ما جوانان این است که در زمینه انتخاب کابینه دولت و چینش آن شاهد حضور جوانان به عنوان اولین گام عملیاتی دولت سیزدهم جدای از شعار باشیم چرا که راه توسعه کشور در بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از جوانان عنوان شده است.

سخنگوی مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور در پایان تاکید کرد: امروزه اهمیت استفاده از پتانسیل نیروی انسانی به ویژه جوانان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه جوامع بر کسی پوشیده نیست و ما نیز اگر بخواهیم به ایرانی آباد دست پیدا کنیم و اوضاع کشور را بهبود ببخشیم باید از جوانان در سطوح بالای مدیریتی استفاده کنیم.

//انتهای پیام:۳

نظر شما
پرونده ویژه