ناصر امانی:

اولویت بنده در شرایط برابر انتخاب شهردار تخصصی است/ مشورت برخی اعضای منتخب با قالیباف برای انتخاب شهردار

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۴:۳۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۲۴۷۶
اولویت بنده در شرایط برابر انتخاب شهردار تخصصی است/ مشورت برخی اعضای منتخب با قالیباف برای انتخاب شهردار
منتخب شورای ششم گفت: اولویت بنده انتخاب شهردار تخصصی است و اگر افراد از هر لحاظ امتیاز برابر داشته باشند شهردار متخصص را انتخاب خواهم کرد.

به گزارش برنا؛ ناصر امانی، منتخب شورای ششم تهران با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار و در پاسخ به این سوال که چرا برخی از گزینه ها، شاخص تخصص حوزه شهرداری را دارا نیستند، گفت: حدود ده شاخص در نظر گرفته شد که یکی از شاخص ها آشنایی با مقررات مدیریت شهری و بدنه است.

او افزود: امتیاز همه ده شاخص با هم در نظر گرفته می شود و تنها یک شاخص ملاک ها را مشخص نمی کند.

امانی با اشاره به روند انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: پس از این بنا است برنامه کاندیداها باحضورخودشان به صورت غیررسمی بررسی شود تا هنگام حضور در شورا بتوانیم به جمع بندی مناسبی دست پیدا کنیم.

منتخب شورای ششم گفت: اولویت بنده درشرایط مساوی انتخاب شهردارمتخصص وباتجربه است.

او ادامه داد: البته نظرات و سلایق دیگر اعضا متفاوت است و هر کسی شاخص مدنظر خود را دارد اما اختلاف و چند دستگی وجود ندارد و همگی به دنبال انتخاب فرد شایسته برای تصدی این پست هستیم.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا  شهردار اسبق تهران در این رابطه اظهار نظر می کند یا نه، تصریح کرد: آقای قالیباف در حال حاضر ریاست مجلس را بر عهده دارد و در امور شهرداری وارد نشده است اما ممکن است برخی افراد به دلیل سابقه طولانی و تجربه در شهرداری تهران با ایشان مشورت  کنند.

منتخب شورای ششم در پایان گفت: عوامل سیاسی هیچ نوع فشاری را وارد نمی کنند و  و به عنوان منتخب شورا آزادانه صحبت می کنم و انتخاب خواهم کرد.

نظر شما