افتتاح یک هزار واحد مسکن محرومان

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۳۳۸۸
افتتاح یک هزار واحد مسکن محرومان
ظهر امروز یک هزار واحد مسکن محرومان در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش برنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در آیین بهره برداری از ۸۰ هزارمین واحد مسکن محرومان کشور و یک هزار مسکن محرومان استان که هشتم مرداد ماه برگزار شد اظهار کرد: طی سال های گذشته در حوزه ساخت مسکن محرومان، اتفاقات بزرگی در استان و کشور صورت گرفت.

علی محمدی اظهار کرد: سهمیه استان خراسان شمالی، ساخت سه هزار واحد مسکونی است که تاکنون یک هزار مورد از آن ها ساخته شده و به اتمام رسیده است که امروز با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص افراد نیازمندی است که تحت پوشش حمایتی هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند گفت: در این طرح، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به این افراد نیازمند در روستاهای استان برای ساخت مسکن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای حمایت بیشتر از این افراد، تهیه نقشه، اخذ پروانه و نظارت بر ساخت و ساز نیز به صورت رایگان برای این افراد انجام شد.

محمدی به واحدهای مقاوم سازی شده در استان نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۷۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: از سال ۹۵ تا کنون نیز پرداخت کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد استان از محل حساب ۱۰۰ امام به میزان ۱۵ میلیارد تومان برای دو هزار و ۸۰ خانوار (که از تسهیلات مقاوم سازی مسکن استفاده کرده بودند اما به علت محرومیت نتوانستند مقاوم سازی را به اتمام برسانند) پرداخت شد.

گفتنی است در این جلسه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی روستایی احداث شده ویژه محرومان به مالک آن تحویل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز