واکنش محسن هاشمی به انتقادها نسبت به عدم دعوت در صحن علنی برای پاسخ به گزارش تحقیق و تفحص

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۰۵:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۳۴۸۸
واکنش محسن هاشمی به انتقادها نسبت به عدم دعوت در صحن علنی برای پاسخ به گزارش تحقیق و تفحص
رئیس شورای شهر تهران نسبت به برخی از انتقادها در خصوص عدم دعوت از مدیران اسبق شهری در صحن علنی برای پاسخ به گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری واکنش نشان داد.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراضات مدیران اسبق شهری به قرائت گزارش تحقیق و تفحص گفت: نامه ای زده شد که فرصت کم بوده و فرصت در اختیار ما قرار داده نشد همچنین نامه ای ارسال کردند که فضا برای ما اختصاص ندادند و استدلال هایی در این زمینه داشتند.

او افزود: چنین چیزی در طرح تحقیق و تفحص نیست که افراد در صحن علنی حاضر شوند و پاسخ بدهند. برای گزارشات تحقیق و تفحص و در مجلس هم این مسئله وجود ندارد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دعوت از مدیریت شهری پنجم در سال های آتی برای پاسخ به تحقیق و تفحص دارید یا نه، اظهار کرد: ارتباطی به ما ندارد چرا که از شهرداری تحقیق و تفحص انجام می شود اما اصولا دعوتی به عمل نمی آید.

گفتنی است پیش از این ناصر امانی، معاون شهردار اسبق تهران در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفته بود که "دوستانی که نامشان در این گزارشات بود و در مورد آن ها این گزارش خوانده می شود به طور رسمی به رئیس شورای شهر تهران نامه نوشتند و خواستند تا برابر ماده 81 قانون شهرداری این گزارش پیش از اعلام رسمی در اختیار مدیران سابق قرار بگیرد تامدیران سابق پاسخ های لازم را آماده کنند و در صحن شورا ارائه دهند."

نظر شما
پرونده ویژه