بیماری سندرم گرگینه این پسر بچه عجیب!+ عکس

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۴:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۳۹۵۲
بیماری سندرم گرگینه این پسر بچه عجیب!+ عکس
بیماری سندرم گرگ نما، بیماری نادری است که در تمام بدن افراد موهای ضخیم می روید و در حال حاضر هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.

به گزارش برنا؛ شاید تصور ابتلاء به بیماری سندرم گرگ نما برای بسیاری از انسانها قابل باور نباشد اما این سندرم وجود دارد و تمامی اعضاء بدن انسان را پر از مو می کند. در این شرایط در بسیاری از نقاط بدن انسان که در حالت عادی هیچ گونه مویی رشد نمی کند، مو رشد می کند. این بیماری در دنیا بسیار نادر است . در حال حاضر علم پزشکی از درمان و تشخیص کامل منشاء بروز بیماری سندرم گرگ نما ناتوان بوده و به همین دلیل روشهای درمانی و مداوای آن نیز ناقص و بی تآثیر است.

پسر بچه 5 ماهه هندی به واسطه ژنی نادر به مانند مادر و دو خاله اش از روییدن غیرطبیعی مو در بدنش رنج می برد. این موهای ضخیم تمام پشت، بازوها و پاهای او را پوشانده است. " مانیشا" مادر این کودک از اینکه خود و دو خواهر دیگرش دچار این بیماری نادر هستند احساس ناراحتی می کند و می گوید:همیشه وقتی در آینه به خودم نگاه می کردم از خودم تنفر داشتم و حالا پسرم نیز به این مشکل دچار شده است. مردم همیشه من و خواهرانم را مورد آزار و اذیت دیگران قرار می دادند و ما را با عناوینی مانند اشباح و میمون و خرس صدا می زدند. از اینکه پسرم نیز به مانند ما قرار است زجر بکشد، قلب من شکسته است.

اما من بدون هیچ قید و شرطی ،عاشق پسرم هستم. همانطور که مادرم عاشق من بود و به من عشق می ورزید و از من مراقبت کرد. من و خواهرانم بخاطر این بیماری و آزار و اذیت دیگران مجبور شدیم تا خود را از اجتماع مخفی کنیم. تنها آرزویم این است که همه به پسرم به مانند دیگر بچه ها نگاه کنند و بین او و دیگر بچه ها هیچ فرقی نباشد. او اضافه می کند:همسرم بهترین پشتیبان من و کودکم است و همیشه و تحت هر شرایطی از ما حمایت کرده است.

نظر شما