حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی:

شورای شهر تحت تاثیر فشارهای سیاسی شهردار را انتخاب نکنند/ شهردار تهران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند/ شورای شهر در انتخاب شهردار تهران مستقل تصمیم بگیرد

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۴۱۷۶
شورای شهر تحت تاثیر فشارهای سیاسی شهردار را انتخاب نکنند/ شهردار تهران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند/ شورای شهر در انتخاب شهردار تهران مستقل تصمیم بگیرد
یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: شورای شهر ششم باید به صورت مستقل در خصوص شهردار آینده تهران تصمیم گیری کند و لازمه انتخاب مستقل، ملاک قرار گرفتن شاخص ها است.

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا با تاکید بر انتخاب شهردار تهران به دور از فشارهای سیاسی، گفت: منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار باید شاخص گرایی را ملاک قرار دهند. آنها نباید تحت تاثیر فشارهای سیاسی تصمیم بگیرند.

او افزود:  آینده شهر تهران و موفقیت شورای شهر به وسیله شهردار تهران تضمین می شود. بنابراین شورای شهر باید شهرداری را برای تهران انتخاب کند که آینده ای که برای شهر تهران و چشم اندازی که برای چهار سال آینده در نظر دارند را بتواند به نحو مطلوبی به سرانجام برساند. شهردار تهران باید ازآگاهی از مسایل شهر تهران برخوردار باشد.

به گفته ترقی شورای شهر ششم باید به صورت مستقل در خصوص شهردار آینده تهران تصمیم گیری کند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه شهردار تهران باید از حواشی به دور باشد،  تاکید کرد: شهردار تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به هر میزان که فرد از حواشی سیاسی و اقتصادی دور باشد،  به نفع مدیریت شهری است.

ترقی، گفت: شهردار تهران باید هیچ حاشیه ای برای تخریب و تضعیف نداشته باشد نا بهانه ای به دست کسی برای تخریب ندهد. این موضوع باعث ارتقا جایگاه شهردار تهران می شود. در این شرایط شهردار تهران می تواند وظیفه سنگین و خطیری که به عهده دارد را به سرانجام برساند.

او ادامه داد: حدالامکان در میان گزینه های موجود برای شهرداری تهران باید کسی را برای شهرداری تهران انتخاب کرد که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و از سلامت اقتصادی برخوردار باشند. از سوی دیگر شهردار آینده  تهران نباید زمینه برای هیچ گونه فسادی را داشته باشد. دور بودن شهردار تهران از هرگونه پرونده اقتصادی فساد یک امتیاز مثبت تلقی می شود.

این فعال سیاسی اصولگرا، تصریح کرد: شفافیت رزومه و عملکرد از موارد مهمی است که برای شهردار تهران یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

نظر شما