رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ :

سقوط خودرو ی ام وی ام در دره جان راننده اش را گرفت

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۴۶۱۹
سرهنگ احسان موُمنی از سقوط سواری ام وی ام به داخل دره در مسیر جاده سایت روستای وردیج بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و فوت راننده آن خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت:  مقارن ساعت 20:30 شب گذشته یکدستگاه سواری ام وی ام که  در مسیر جاده سایت روستای وردیج در حال حرکت بوده بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از راه خارج شده و به داخل دره سقوط می کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود : پس از این انحراف و سقوط به دره و در اثر شدت ضربات وارد شده راننده سواری ام وی ام که  فردی مذکر حدوداً 50 ساله  بوده در محل حادثه فوت کرد.

او گفت : بلافاصله تیم گشتی و کارشناسی منطقه 22 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند و عوامل اورژانس  وآتش نشانی جسد این فرد را به بالای مسیر  و راه منتقل کردند.

سرهنگ احسان موُمنی توصیه کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز