تزریق واکسن کرونا به بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان مترو

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۴۹۲۸
تزریق واکسن کرونا به بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان مترو
رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تزریق واکسن کرونا به 3 هزار و 200 نفر از کارکنان مترو در چهار روز خبر داد.

به گزارش برنا؛ عباس نظری، رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گفت: طی سه روز نزدیک به 300 نفر از رانندگان تاکسی نیز در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسن کرونا زدند.

نظری با بیان اینکه کارکنان مدیریت سلامت، ایمنی و طب کار این شرکت نیز آموزش‌های لازم برای تزریق واکسن را دیده اند و در کنار کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشغول واکسیناسیون هستند، افزود: روزانه برای 2 هزار و 500 نفر فراخوان زده می‌شود تا برای زدن واکسن مراجعه کنند.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: تا دو هفته دیگر تمامی 14 هزارو 500 نفر نیروی رسمی و پیمانی واکسینه می‌شوند و بعد از اتمام کار واکسیناسیون طبق زمانبندی اعلام شد وارد مرحله دوم واکسیناسیون خواهیم شد.

نظری خاطرنشان کرد: قطعا ضدعفونی کردن قطار‌ها و ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه با توجه به شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همانند قبل انجام می‌شود و با توجه به افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا در موج پنجم، ضدعفونی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز