شوخی زشت و عجیب دوستان داماد با عروس!+ عکس

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۴۹۴۳
شوخی زشت و عجیب دوستان داماد با عروس!+ عکس
ویدئوی منتشر شده نشان میدهد که عروس هدایای میهمانان را دریافت و با خوشحالی از آنان تشکر می کند اما هدیه ی دوستان داماد، حال خوب او را بکل تغییر میدهد.

به گزارش برنا؛ یکی از رسم و رسومات رایج در تمام کشورهای دنیا، دادن هدیه به عروس و داماد است که در فرهنگ های مختلف، جنس و شکل متفاوتی دارد و برای ادای احترام و محبت به عروس داماد تهیه میشود ولی شاید گاهی این هدیه عمدا نتیجه ی عکس داده و موجب بی احترامی و ناراحتی زوج جوان شود مثل ماجرایی که باهم خواهیم خواند.

اتفاقات عجیب و غریب در مراسم عروسی، بخصوص در کشور هند کم نیستند برای همین مردم این کشور همیشه در صدر خالقان اخبار عجیب و جالب توجه قرار میگیرند. ماجرای جدیدی که در این بخش خواهید خواند در همین رابطه است و به دلیل یک شوخی متفاوت و شاید در نوع خود ناپسند، اتفاق افتاده است. شوخی که چند تن از دوستان آقای داماد با عروس به راه انداختند.

ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی، عروس و دامادی را نشان می دهد که در مراسم باشکوه خود با لباس های سنتی قرمز رنگ نشسته اند و با خوشحالی از میهمانان هدایایی را دریافت می کنند.

همه چیز خوب و عادی است تا اینکه چند تن از دوستان آقای داماد هدیه ی کادوپیچ شده ی خود را به عروس میدهند و عروس خانم هم طبق رسم هدیه را باز کرده ولی بلافاصله هدیه را به گوشه ای پرتاب می کند و با نگاهی عصبانی به دوستان همسرش خیره می شود.

این حرکت عروس خانم باعث کنجکاوی میهمانان شده و برای اطلاع از دلیل این حرکت به سراغ هدیه میروند. هدیه یک بطری شیشه ای است که با چیز عجیبی پر شده است. داخل بطری مقداری خاک و تعدادی کرم و حشره چندش آور وجود دارد که از قرار معلوم همین موجودات باعث عصبانیت عروس شده اند.

یکی از حاضرین در این میهمانی پس از انتشار این ویدئو و نظرات مختلف کاربران در واکنش به رفتار عروس و دوستان آقای داماد، برای روش شدن اصل ماجرا نوشت:عروس بینوا از کرم و حشرات به شدت وحشت دارد بطوری که دیدن هر نوع کرم و حشرات موذی باعث بد شدن حال او میشود. دوستان داماد هم این مسئله را میدانستند و به قول خودشان خواستند با این هدیه فضای عروسی را تغییر داده و فان به راه بیاندازند اما نتیجه کاملا برعکس شده و باعث ناراحتی عروس و داماد شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز