خروس وحشی به طرز فجیعی زن مسن را کشت! + عکس

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۴۹۵۸
خروس وحشی به طرز فجیعی زن مسن را کشت! + عکس
خروس خشمگین زن مسن را که قصد داشت تخم مرغ ها را از لانه مرغ ها بردارد از پای درآورد.

به گزارش برنا؛ یکی از تجربه های جالبی که هر یک از ما می توانیم در طول زندگی آنرا کسب کنیم، زندگی ساده و روستایی است که برای تامین مایحتاج خود باید از دام و طیور خود مراقبت به عمل آوریم تا در مقابل حیوانات دیگر آسیب نبینند. با این حال در میان طیور مختلفی که می توان از آنها نگه داری کرد، می توان به نگهداری مرغ و خروس اشاره کرد که کار بسیار سخت و دشواری می باشد.

اگر شما قصد نگهداری از مرغ و خروس در خانه روستایی خود را دارید، باید در طول روز چندین بار به آنها غذا بدهید و آنها را به سمت قفس و یا بیرون از قفس روانه کنید تا بتوانند کمی راه بروند. از این رو وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته می شود و باید در طول روز حتما آنها را انجام دهید.

این در حالی است که یک زن مسن از استرالیا که هنوز نامش مشخص نشده است، اخیرا در طی اقدامی تصمیم گرفت تا تعداد تخم مرغ را از جایگاه مرغ ها و خروس هایش خارج کند که ناگهان یک خروس به او حمله می کند! از قرا معلوم این زن مسن مبتلا به واریس بوده است که خروس دقیقا به رگ واریسی او حمله می کند و منجر به خونریزی در پای او می شود.

به همین دلیل آقای پروفسور راجر بیارد در این زمینه این گونه گفت:" از همه مهم تر من سعی می کنم تا به افراد مسن دسترسی پیدا کنم و از آنها بخواهم تا با یک عمل ساده واریس خود را درمان کنند."

نظر شما