بزرگترین گربه جهان!+ عکس

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۴۹۶۱
بزرگترین گربه جهان!+ عکس
شاید بتوان نام این گربه را در لیست سنگین ترین و بزرگترین گربه های جهان قرار داد.

به گزارش برنا؛ گربه ها یکی از حیوانات خانگی و بازیگوشی هستند که این روزها تبدیل به یکی از حیوانات محبوب و مناسب برای خانه و محیط خانه شده اند که بی شک نگهداری و مراقبت از یکی از این حیوانات می تواند بسیار خوشایند و جالب باشد و تمام طول روز ما را سرگرم کنند! اما در ادامه قصد داریم شما را با بزرگترین و غول پیکرترین گربه آشنا سازیم!

وزن متعادل و متوسطی که ممکن است گربه ها داشته باشند، چیزی نزدیک به 4 الی 6 کیلو متغیر است! اما گربه ای از فیلادلفیا به نام " بی جی " یا آقای بی، گربه ای بسیار بازیگوش و سنگین وزنی است که نسبت به هم نوعان خود دارای وزن دوبرابری می باشد و تصاویر و ویدیوهای این حیوان اخیرا توانست در صفحات مجازی بسیار دیده شود.

این گربه بقدری بزرگ است که پلیس فیلادلفیا به شوخی از او درخواست استخدام و کمک کرد! این گربه هم اکنون در پناهگاه حیوانات موریس در حال زندگی می باشد و جالب تر از همه این است که این گربه 26 پوند یا به عبارتی حدودا 12 کیلوگرم وزن دارد و در نوع خود یک شاهکار می باشد!

تصاویر شوکه کننده این گربه این روزها یکی از تصاویر ویروسی در صفحات مجازی است که کاربران زیادی با دیدن تصاویر آن شوکه می شوند و واکنش های مختلفی را از خود منتشر کرده اند و با این حال این حیوان نسبت به ابعادی که دارد، با تمام هم نوعان خود متفاوت می باشد.

نظر شما