توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری جدید

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۴:۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۴۹۷۳
توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری جدید
رئیس شورای شهر تهران از شورای شهر منتخب خواست تا ضمن حفظ آرامش شهر به مسائل محیط زیستی و مصوبه دولت در رابطه با تامین واگن و اتوبوس برقی توجه کنند.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران ضمن ارائه چند توصیه به منتخبین شورای ششم گفت: سعی کردیم آرامش نسبی به شهر بدهیم و تصمیمات را با طمانینه اخذ و فرصت داشته باشیم تا معایب و مشکلات را حل کنیم

او افزود: همچنین سعی کردیم هزینه های شهر را کم و پرسنل به شهرداری اضافه نکنیم.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:  همچنین تلاش کردیم مسائل مربوط به شهرفروشی و فروش تراکم نداشته باشیم و طرح تفصیلی را به طور کامل رعایت کنیم.

هاشمی افزود: شورای پنجم به موفقیت هایی رسید که از شورای ششم می خواهم واقعا این دستاوردها را بررسی کنند و آرامش شهر را از دست ندهیم.

او با اشاره به سیاست های حمل و نقل و خودرو محوری در دوره پنجم، گفت: سیاست ما حمایت از حمل و نقل عمومی بود که درخواست داریم این سیاست را ادامه دهند و به خصوص در تجهیز حمل و نقل عمومی با کیفیت بسیار بالا اقدام کنند.

هاشمی بیان کرد: مصوباتی که دولت در این زمینه داشته با توجه به این که در آینده مدیریت یک دستی هستند، اجرا کنند و انشالله شاهد سیستم کامل به نفع محیط زیست برای شهر تهران باشیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه دولت ادامه داد: یعنی شاهد تامین 9 هزار اتوبوس برقی و  1000 واگن برای تهران باشیم. سعی کنیم اتوبوس های برقی را جایگزین کنیم و محیط زیست تهران را به جای مناسب برسانیم.

او در پاسخ به این سوال که چنانچه مصوبه برج باغات حذف شود، چه واکنشی خواهید داشت، گفت: مصوبه برج باغات در شورای عالی شهرسازی لغو شده و منتخبین باید بررسی کنند تا ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

//انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز