مهار آتش‌سوزی تنگه هایقر فیروزآباد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۵۵۸۶
مهار آتش‌سوزی تنگه هایقر فیروزآباد
فرماندار شهرستان فیروزآباد فارس گفت: آتشی که طی ۴۸ ساعت گذشته به جان طبیعت تنگه هایقر این شهرستان افتاده بود با تلاش و مجاهدت همگانی ساعت پنج بامداد چهارشنبه ۱۳ مردادماه مهار شد.

به گزارش برنا؛ حسین آرگیو، فرماندار شهرستان فیروزآباد فارس گفت: با توجه به پوشش گیاهی منطقه و وجود درختان کهنسال و تنومند، از آنجا که همانند روز سه‌شنبه(۱۲ مرداد) که آتش یک مرتبه مهار و دوباره شعله ور شد، برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی مشغول پایش منطقه هستیم از خاموش شدن کامل آتش اطمینان حاصل کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد فارس از کوشش و همراهی نیروهای مردمی و بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای هلال احمر، منابع طبیعی و سایر مجموعه‌ها که در مهار این آتش نقش داشتند قدردانی کرد.این مقام مسئول همچنین به مشارکت سه فروند بالگرد در عملیات خاموش کردن این آتش سوزی اشاره کرد.

او ادامه داد: همچنین با دستور استاندار فارس، از ۱۱ شهرستان استان شاهد حضور نیروهای کمکی بودیم که این وحدت، همدلی و اتحاد مثال زدنی سرانجام منجر به مهار آتش که صعب العبور بودن منطقه و وزش باد شدید کار را بسیار سخت کرده بود شد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: متاسفانه در جریان مهار آتش سوزی تنگه هایقر این شهرستان سه نفر از نیروهای مردمی عشایری که هر سه از اعضای یک خانواده بودند (پدر، فرزند و دایی فرزند) جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز دچار مصدومیت شد که هم‌اینک در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) صدرا تحت درمان قرار دارد.

آرگیو، ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان این سه نفر گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه مراسم تشییع پیکر این شهدای راه خدمت را با شکوه خاصی برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز