محسن هاشمی:

منتظر نقد صادقانه همه دوستان هستیم/ در شرایط سختی تهران را تحویل گرفتیم و تحویل می‌دهیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۶۰۳۸
منتظر نقد صادقانه همه دوستان هستیم/ در شرایط سختی تهران را تحویل گرفتیم و تحویل می‌دهیم
رئیس شورای پنجم شهر تهران گفت: کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف ومشخص است وبصورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی ونقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران شود.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم شهر تهران در جلسه تحلیف شورای ششم گفت: ابتدا لازم است آغاز دوره مسئولیت مدیریت شهری جدید را تبریک بگویم و برای دوستان شورای ششم آرزوی موفقیت داشته باشم.

او افزود: شورای ششم و همین طور دولت سیزدهم امروز در شرایط دشوار اقتصادی واجتماعی تحلیف و فعالیت خود را آغاز می کنند.

هاشمی تصریح کرد: همانطور که دولت و شورای قبلی، می خواستند در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط ومشکلات خاص چهارسال گذشته در نظر گرفته شود، منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیتها و بحرانهای فعلی کشور تعدیل شود و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

رئیس شورای پنجم شهر تهران ادامه دهد: کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف ومشخص است وبصورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی ونقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران گردد.

او بیان کرد: مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی واجتماعی و بویژه اجرای تذکرات ورفع نگرانی های رهبرانقلاب بود و ایجاد شفافیت بود، که امیدواریم تداوم یابد و مهمترین کاستی، عدم تامین تجهیزات حمل ونقل عمومی بود که امیدواریم با هماهنگی و یکدستی که بین مجلس، دولت، شورا و سایر دستگاههای حاکمیتی در این دوره وجود دارد، این کاستی جبران گردد.

هاشمی تاکید کرد: رویه ای که بنده شخصا از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش وتخریب عملکرد دوره های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود، چرا که تخریب و دعواهای سیاسی بین مسئولان را تضعیف اعتماد عمومی وسرمایه اجتماعی کلیت نظام می انجامد و امیدواریم که در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت وسازنده، انباشت تجربه ودانش در مدیریت شهری، کارامدی آن را افزایش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز