امانی:

انتخاب شهردار ممکن است روز یکشنبه انجام نشود/ احتمال حضور حناچی تا انتخاب شهردار منتخب/ شنبه برای انتخاب سرپرست تهران تصمیم گیری می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۶۲۲۰
انتخاب شهردار ممکن است روز یکشنبه انجام نشود/ احتمال حضور حناچی تا انتخاب شهردار منتخب/ شنبه برای انتخاب سرپرست تهران تصمیم گیری می شود
عضو شورای شهر ششم گفت: روز شنبه در خصوص انتخاب سرپرست تصمیم گیری می شود و مشخص نیست که انتخاب شهردار تهران روز یکشنبه در دستور جلسه باشد.

ناصر امانی، عضو شورای شهر ششم در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هنوز علیرضا زاکانی استعفایی به هیات رئیسه مجلس ارائه نداده است آیا برای شهرداری تهران، سرپرست انتخاب می شود یا خیر؟ به خبرنگار برنا گفت: هنوز مشخص نیست که بنا است روز یکشنبه گزینه انتخاب شهردار بررسی شود یا خیر.

او افزود: روز شنبه جلسه ای تشکیل می دهیم که در مورد شروع جلسات تصمیم گیری خواهد شد البته به طور طبیعی جلسات ما یکشنبه و سه شنبه خواهد بود و چون ابتدای دوره است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پایان جلسه اول به آقای چمران گفتم که جلسه آینده و دستور جلسه را اعلام کنند که ایشان بیان کردند شنبه طی جلسه ای غیر رسمی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

امانی تاکید کرد: مشخص نیست که انتخاب شهردار تهران روز  یکشنبه در دستور جلسه باشد.

عضو شورای شهر ششم در خصوص انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران گفت: روز شنبه در خصوص انتخاب سرپرست تصمیم گیری می شود.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از حناچی، شهردار فعلی تهران می خواهید که در شهرداری تهران تا مشخص شدن شهردار منتخب حضور داشته باشند یا خیر اظهار کرد: بستگی به نظر اعضا دارد. برخی از اعضا در جلسه غیر رسمی این نظر را داشتند که ایشان تا انتخاب قطعی شهردار بمانند اما برخی اعضامخالف بودند و باید ببینیم روز شنبه چه تصمیمی گرفته می شود.

نظر شما