رئیس پلیس پایتخت:

مراسم تحلیف در کمال امنیت و آرامش برگزار شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۱۶۲۸۸
مراسم تحلیف در کمال امنیت و آرامش برگزار شد
سردار حسین رحیمی از برگزاری مراسم تحلیف در کمال امنیت و آرامش در پایتخت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، بیان داشت :بحمدالله با تلاش ها و تمهیدات صورت گرفته این مراسم بدون کوچکترین مشکل و مساله ای انجام شد.

او افزود:امروز سران بلند پایه بسیاری از کشورها در این مراسم حضور بهم رساندند که این مهم موید وجود امنیت و آرامش در کشور و مرکز آن که ام القرای جهان اسلام است، می باشد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه معضل بزرگ کرونا ، تحریم ها و تهدیدات دشمنان و فشارها و مشکلات اقتصادی موجب افزایش برخی جرایم و آسیب ها در کشور شد،گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را بکار بسته است تا از حدود و  ثغور و حریم و حرمت این مرز و بوم و امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان دفاع نماید و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.

او افزود: برگزاری مراسم تحلیف با حضور سران بلند پایه بسیاری از کشورها موید وجود امنیتی با ثبات در کشور است که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت های بی وقفه نیروهای انتظامی و نظامی می باشد. 

سردار رحیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگ ترین شان و افتخار می داند و تا پای جان پای امنیت مردم عزیزمان ایستاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز