خارج کردن عنکبوت غول پیکر از گوش مرد مسن! + عکس

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۶۹۷۹
خارج کردن عنکبوت غول پیکر از گوش مرد مسن! + عکس
مرد 60 ساله ای که صداهای عجیب و غریبی در گوش خود احساس می کرد پس از مراجعه به پزشک شاهد زندگی کردن یک عنکبوت در گوش خود شد.

به گزارش برنا؛ عنکبوت ها یکی از حیوانات کوچک و در عین حال بسیار سمی هستند که حتی نزدیک شدن به آنها ریسکی بزرگ است چرا که می توانند به شدت کشنده واقع شوند. با این وجود اخیرا ویدیویی در صفحات مجازی به شدت منتشر می شد که در آن نشانه ای از وجود یک عنکبوت در داخل گوش بود که بسیار شوکه کننده بود و تمام کاربران شروع به نشان دادن واکنش های جدی در این مورد کردند.

آقای دکتر کوی شولین ، یکی از برترین دکترهای گوش و حلق و بینی در بیمارستان دالیان واقع در استان لیائونینگ کشور چین،اخیرا مطلبی از یک بیمار مرد 60 ساله خود که وی نامی از بیمارش نبرده است را منتشر کرد که آن حاکی از شنیدن صداهای عجیب و غریب در داخل گوش چپ وی بود.با این وجود پزشکان در طی اقدامی تصمیم گرفتند که با استفاده از دستگاه های مخصوص معاینه گوش،معاینه نمایند تا منبع تولید این صدای عجیب را درک کنند.

از طرفی پزشکان بیمارستان لیائونینگ تصور می کردند که این مشکل تنها می تواند به علت وجود حشره ای کوچک باشد که در گوش این مرد 60 ساله وارد شده است و به هیچ وجه این انتظار را نداشتند که از گوش وی یک عنکبوت پیدا کنند.

همچنین مرد بیمار به پزشکان این گونه گفته بود:شب گذشته در هنگام خواب من یک احساس بدی از ناحیه گوشم داشتم و به آن بی توجهی کردم و به خوابم ادامه دادم. زمانیکه از خواب بیدار شدم دائما صدای بسیار عجیبی را از گوش سمت چپم می شنیدم.

دکتر کوی شولین با استفاده از آندوسکوپ برای معاینه فرد بیمار شروع کرد که تنها در اندازه 5 سانتی متری کانال گوش یک عنکبوت را مشاهده نمود که حیوان بعد از مشاهده کردن دستگاه آندوسکوپ،فورا به داخل گوش بازگشت.

خوشبختانه دکتر کوی و همکارانش به موقع مرد 60 ساله را درمان کردند و به گوش وی هیچ آسیبی وارد نشد و اینک کاملا بهبود یافته است.

با این وجود،پزشکان بیمارستان لیائونینگ گفتند که برای اولین بار است که چنین چیزی را مشاهده می کنند و شاید وی اولین نفری باشد که در داخل گوشش عنکبوت زندگی می کرد.

نظر شما