خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۷:۳۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۷۱۱۸
خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی
رییس پلیس تهران با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد و فرهیخته ما همواره با تلاش های بی وقفه و مجاهدانه خود و با اطلاع رسانی های صحیح، دقیق، بهنگام و منصفانه خود به خوبی توانسته اند که نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند و با کنار زدن غبار فتنه دشمنان، واقعیت و حقیقت را به دور از هر گونه تحریفی به مردم تقدیم نمایند.

به گزارش برنا؛ سردار "حسین رحیمی"، رییس پلیس تهران با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی در مقابل هجمه های دشمنانی هستند که امنیت و احساس امنیت و دیگر داشته های فرهنگی و ارزشی ما را هدف قرار داده اند و در این مسیر همواره به دنبال ایجاد سیاه نمایی، شبهه افکنی، تحریف، دروغ پراکنی و تشویش در جامعه هستند.

خبرنگاران متعهد و فرهیخته ما همواره با تلاش های بی وقفه و مجاهدانه خود و با اطلاع رسانی های صحیح، دقیق، بهنگام و منصفانه خود به خوبی توانسته اند که نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند و با کنار زدن غبار فتنه دشمنان، واقعیت و حقیقت را به دور از هر گونه تحریفی به مردم تقدیم نمایند.

اینجانب روز خبرنگار را به همه افسران جبهه فرهنگی که با قلم خود، از مرز های فرهنگی، اعتقادی و انقلابی این مرز و بوم پاسداری می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز