کارکرد رسانه در ارائه تصویری شفاف از وضعیت کشور و نظارت عمومی غیرقابل انکار است

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۷۱۸۷
کارکرد رسانه در ارائه تصویری شفاف از وضعیت کشور و نظارت عمومی غیرقابل انکار است
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار " کارکرد رسانه در ارائه تصویری شفاف از وضعیت کشور و نظارت عمومی را بی بدیل و غیرقابل انکار بیان کرد.

به گزارش برنا؛ متن پیام به این شرح است:

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را  به آنانکه آگاهانه ، متعهدانه و دلسوزانه تلاش می کنند "آگاهی بخشی "  و "حقیقت جویی " را هویت بخشیده و منادی امید به آینده باشند به همه خبرنگارانی که  تباهی فساد ، دروغ ، بی اخلاقی ، نفاق و تبعیض را به چشمان همگان آشکار می کنند  به آنانی که صدای فراموش شدگان و  رنج دیده گان هستند، تبریک می گویم. 

قطعا" کارکرد رسانه در ارائه تصویری شفاف از وضعیت کشور و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و دستگاه های اجرایی، بی بدیل و غیرقابل انکار است.

 بر کسی پوشیده نیست که روزنامه نگاری و خبرنگاری رکنی از ارکان مردم‌سالاری و بازوی دولت ها و حکومت ها در اداره جوامع است.

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» فرصتی ارزشمند و گرانبها ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای است که روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه را کانون مطالبه گری و دغدغه مندی خود می دانند.

یاد همه پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی ، به ویژه  یاد و خاطره شهدای رسانه ، شهدایی که هریک نماد مسئولیت، تعهد و دانایی  جامعه وسیع  رسانه ای کشور هستند و همه خبرنگارانی که با حضور خود در کانون رویدادها و حوادث در دوران‌های مختلف صحنه های بی نظیری از انقلاب، دفاع مقدس و افتخار آفرینی های شکوهمند مردم این سرزمین را ثبت کرده اندگرامی می داریم.

با  تبریک و تهنیت "روز خبرنگار"، مراتب سپاس خود را از تلاش های صادقانه و ارزشمند تلاشگران خستگی ناپذیر عرصه خبر و اطلاع رسانی  ابراز نموده ، بهروزی، توام با سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز