نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به وزیر پیشنهادی ارتباطات:

زارع پور در حوزه IT و فناوری صاحب تجربه و اهل کار است/ باتوجه به برنامه‌هایش به او رای اعتماد خواهم داد/ انتظار ما اجرای کامل دولت الکترونیک است

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۰۸۵۱
زارع پور در حوزه IT و فناوری صاحب تجربه و اهل کار است/ باتوجه به برنامه‌هایش به او رای اعتماد خواهم داد/ انتظار ما اجرای کامل دولت الکترونیک است
بهزاد رحیمی گفت: باتوجه به برنامه‌هایی که زارع پور ارائه داده است به نظرم گزینه خوبی‌ برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بنده به او رای اعتماد خواهم داد و امیدوارم بتواند در وزارتخانه مذکور موفق عمل کند.

بهزاد رحیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: خوشبختانه لیست پیشنهادی جوان گراست و میانگین سنی وزرای پیشنهادی جوان است و حتی وزیر متولد سال 59 و 60 هم در میان آنان هستند.

او درباره پیشنهاد عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: زارع پور به اعتقاد بنده گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است چرا که شعار آقای رئیسی که جوان گرایی بود، در این گزینه به خوبی رعایت شده است.

رحیمی ادامه داد: زارع پور در حوزه IT و فناوری تجربه بسیار خوبی در قوه قضائیه و وزارت دادگستری دارد و در این حوزه‌ها صاحب تجربه است و سابقه او نشان می‌دهد که اهل کار است و با این نوع کار کردن آشناست.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به برنامه‌هایی که او ارائه داده است به نظرم گزینه خوبی‌ست و بنده به او رای اعتماد خواهم داد و امیدوارم بتواند در وزارتخانه مذکور موفق عمل کند.

او درخصوص اولویت‌های مجلس برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: به اعتقاد بنده زارع پور از پَس اولویت‌های این وزارتخانه برمی‌آید و ما انتظار داریم وزیری که به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌رود عمل کردن به برنامه ششم توسعه را در دستور کار خود قرار دهد، زیرساخته‌های مخابراتی را در روستاهای بالای 20 خانوار توسعه دهد،  پلتفرم‌های داخلی را تقویت کند، هزینه‌های اینترنت را سامان ببخشد و دولت الکترونیک را به معنای واقعی اجرا کند.

گفتنی است عیسی زارع پور متولد سال  1359 در شهرستان اسلام آباد غرب دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، عضو کمیسیون راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات کشور است.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز