راننده کامیون در اتوبان فتح عابر پیاده را له کرد!

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۱۴۱۹
راننده کامیون در اتوبان فتح عابر پیاده را له کرد!
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید کامیون با وی در محور "فتح" خبر داد و گفت: بی توجهی راننده کامین عامل این تصادف بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مقارن ساعت 08:40 صبح امروز  در محور فتح به غرب قبل از کاروانسرا سنگی یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال تردد بوده با عابر پیاده بشدت برخورد نموده که این عابر بعلت شدت جراحات وارده فوت می نماید  .

او عنوان کرد: بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به جهت عدم تکرار دوباره حادثه ای تلخ ، به بررسی  علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام نمودند .

رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران افزود:  کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در  خصوص سهم تقصیر ، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که ورود  ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه گردیده  است و به راننده کامیون نیز به دلیل عدم توجه به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد .

سرهنگ مومنی از عابرین پیاده خواست، هیچ گاه بدلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شبها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل های هوایی نزدیک استفاده نمایند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم .

نظر شما