بلای هولناکی که در توالت بر سر این مرد آمد!

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۲۱۵۶۷
بلای هولناکی که در توالت بر سر این مرد آمد!
مرد بینوا بی خبر از همه جا داخل توالت بود که ناگهان احساسی غیرطبیعی او را به چیزی مشکوک کرد و همین شک باعث شد تا حقیقتی هولناک فاش شود.

به گزارش برنا؛ اگر قرار بر وقوع یک رخداد باشد، درهر جا که باشیم این اتفاق خواهد افتاد حتی اگر در شرایطی کاملا متفاوت قرار بگیریم.

یک غافلگیری عجیب، مرد 65 ساله اهل اتریش را به چنان وحشتی دچار کرد که شاید مدتها او را از رفتن به توالت دچار استرس کند. ماجرا از این قرار است که او یک روز مثل تمام روزهای دیگر حین استفاده از توالت منزلش بود که با حمله ی مار غول پیکری مواجه شد.

او به حالت نشسته بود که حس کرد قسمتی از ران پایش دچار حالتی مثل نیشگون شد. تصورش این بود که این حس فقط یک حس است و دلیل جدی ندارد اما به فاصله چند ثانیه دوباره این اتفاق رخ داد، البته این بار شدیدتر. شدت نیشگون این بار بیشتر بود برای همین او مجبور شد تا علت را بررسی کند برای همین از جای خود بلند شد در همین لحظه با صحنه ی وحشتناکی مواجه شد.

مار پیتون غول پیکری داخل توالت، به او خیره شده بود و دیدن این صحنه مرد بینوا را به شدت وحشت زده و او را فراری داد. به سرعت نیروهای پلیس و آتش نشانی شهر " گریز " اتریش در محل حاضر شده و در نهایت موفق به مهار مار پیتون 1.5 متری گشتند.

طبق گزارشات، همسایه ی این مرد 11 مار در خانه ی خود نگهداری می کند که مار پیتون مهار شده توسط نیروهای امداد هم یکی از آنهاست که از خانه خارج شده و از راه مسیر توالت به خانه ی همسایه رسیده است. طبق گفته ها این مار گرسنه به عنوان غذا پای مردی که نامش هم منتشر نشده است را هدف قرار داده بود.

نظر شما