طی یک هفته اخیر انجام شد؛

ارسال رایگان بیش از ۲۵۰ دستگاه ونتیلاتور و ۵۰۰ تخت بستری و ویژه به دانشگاه‌های علوم پزشکی

۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۲۲۱۸۰
ارسال رایگان بیش از ۲۵۰ دستگاه ونتیلاتور و ۵۰۰ تخت بستری و ویژه به دانشگاه‌های علوم پزشکی
هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در یک هفته اخیر در اوج شدت پیک پنجم کرونا اقدام به ارسال رایگان بیش از ۲۵۰ ونتیلاتور، ۵۵۷ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، ۵۰۰ عدد تخت بستری و تخت ویژه CCU _ ICU در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کرده است.

به گزارش برنا؛ بر اساس نیازسنجی و حواله توزیع معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یک هفته اخیر تعداد ۲۱۷ دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و اطفال به همراه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور پرتابل بصورت رایگان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور تامین نیاز مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.

خدمت رسانی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنابر رسالتی که در زمینه رفع نیاز بیماران دارد، پایانی نداشته و به صورت مداوم و شبانه روزی و حتی در تعطیلات رسمی همراه کادر درمان بوده تا تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی را جهت مقابله با کرونا تا شکست بیماری تامین و ارسال کند.

سایر تجهیزات تامین شده توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی، طی یک هفته اخیر برای مراکز درمانی دولتی سراسر کشور شامل تعداد بیش از ۴٠٠ تخت بستری و تشک تخت بستری به همراه دستگاه‌های کمک تنفسی، برانکارد، الکتروکاردیوگراف، ساکشن و تعداد قابل توجهی  پمپ سرم و پمپ سرنگ، پالس اکسیمتر و نبولایزر و  اتوآنالایزر است.

نظر شما