سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

امکان اجرای زیست شبانه برای حمایت از اقشار مختلف با حفظ ضوابط/ برای سگ گردانی باید فکری جامع کرد/ ایجاد پارک بانوان و خردسالان در اولویت است

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۴۳۹۹
امکان اجرای زیست شبانه برای حمایت از اقشار مختلف با حفظ ضوابط/ برای سگ گردانی باید فکری جامع کرد/  ایجاد پارک بانوان و خردسالان در اولویت است
علیرضا نادعلی با اشاره به امکان اجرای زیست شبانه برای حمایت از اقشار مختلف با حفظ ضوابط گفت: معتقدم اگر به اندازه، به جا و با حفظ ضوابط، و در بحث کرونا با حفظ پروتکل ها حرکت کنیم می توان این قضیه را رقم زد چرا که در این وضعیت اقتصادی خاص، حمایت از امرار معاش مردم باید صورت گیرد و این طرح ها بیشتر به خاطر مردم است.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص سیاست های شورای ششم برای شادسازی فضای شهری به خبرنگار برنا گفت: برخی می گویند چون ما گرایش اصولگرایی داریم و انقلابی هستیم تنها به کارهای مذهبی تمرکز خواهیم کرد که اینگونه نیست. حتما شورای ششم شورایی با رویکرد همه‌جانبه خواهد بود.

 

او افزود: خدمت به همه آحاد مردم شهر با هر گرایشی، از جمع کردن زباله تا بسیاری از اقدامات دیگر که به کالبد شهر ارتباط دارد اهمیت دارد و برایش سیاست گذاری می کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار منتخب را هم از این جنس انتخاب کردیم، تصریح کرد: توجه ویژه به شهر یعنی رسیدگی به آسیب های اجتماعی، حال بد شهر و... که راه حل بخشی از این ها کارهای مذهبی است  ولی کارهای بسیار دیگری در کنار آن باید انجام داد تا مسائل شهر حل شود.

نادعلی افزود: کمیسیون ها در آستانه تشکیل است و باید بحث و بررسی در خصوص فضاهای شهری صورت گیرد و این بحث ها به برنامه تبدیل و به عنوان طرحی مطرح شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر باید رویکرد ایجابی داشته باشد. به دلیل هجمه فرهنگی در شهر به طرق مختلف اتفاقاتی افتاده است اما نمی توان صورت مسئله را پاک کرد از سوی دیگر اکثریت جامعه زندگی به سبک معمول دارند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت  و  نباید باعث عذاب و ناراحتی آن ها شویم.

نادعلی با بیان اینکه عده خاصی مدل دیگری زندگی می کنند، بیان کرد: باید فکری برای آن ها کنیم اما نباید بگذاریم حقوق دیگران که زندگی معمول خود را دارند پایمال شود.

او به عنوان مصداقی از این موضوع، با اشاره به سگ گردانی در شهر گفت: معتقدم باید حرف جامع بزنیم و این قضیه جای کار دارد. چیزهایی که در فضای مجازی یک ماه پیش گفته شد بیشتر جوسازی بود و متاسفانه به اکثر پارک ها می رویم و متاسفانه سگ ها را می بینیم.

نادعلی در پاسخ به این سوال که آیا بنا نیست پارک های مخصوص سگ گردانی به شهروندان معرفی کنید، گفت: حتما برای  آن ها باید فکر کرد ولی اینکه در هر منطقه جایی در نظر گرفته شود اینگونه شدنی نیست.

او ادامه داد: مگر ما در هر منطقه بوستان برای بانوان ارجمند این شهر و فرزندان خردسال عزیزمان به اندازه کافی داریم که بگوییم برای چیزهای فانتزی هم باید در پارک نظر گرفت؟ با این شرایط مالی موجود نمی توان این گونه اقدامات را انجام داد ولی در عین حال حتما به عنوان گروهی از شهروندان عزیزی که سبک زندگی خاصی را انتخاب کردند باید فکری برایشان کرد.

نادعلی افزود:  گسترش پارک بانوان و سایر پارک ها را در دستور خواهیم داشت.

او با اشاره به زیست شبانه گفت: من اگر حرفی بزنم طبعا نظر شخصی ام است. معتقدم اگر به اندازه، به جا و با حفظ ضوابط، و در بحث کرونا با حفظ پروتکل ها حرکت کنیم می توان این قضیه را رقم زد چرا که در این وضعیت اقتصادی خاص، حمایت از امرار معاش مردم باید صورت گیرد و این طرح ها بیشتر به خاطر مردم است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه با راه اندازی زیست شبانه با حفظ ضوابط و ارزشها بیشتر می توان امرار معاش مردمی که در آن حضور دارند تقویت کرد، گفت: البته باید آرامش و ضوابط اجتماعی و فرهنگی رعایت شود.

نادعلی اظهار کرد: در ایام کرونا در شرایط اجتماعی و روانی خاصی در تهران وشهرهای دیگر هستیم. هر آنچه که بدون زیر پا گذاشتن ضوابط می تواند حال مردم را خوب کند به نظر می تواند و بلکه باید در تصمیم گیری ها دیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز