رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

فوت راکب موتورسیکلت در اثر برخورد با کامیونت

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۷:۴۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۲۵۴۹۱
سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید موتورسیکلت با یکدستگاه کامیونت در فلکه چهارم خزانه و فوت راکب موتور بر اثر این برخورد خبر داد .

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ گفت : به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه در ساعت 01:07 بامداد امروز  در مسیر فلکه چهارم خزانه خیابان ابریشم قبل از 21متری بعثت ،  یکدستگاه موتورسیکلت بشدت با کامیونت برخورد می کند  .

سرهنگ مومنی ادامه داد : شدت حادثه بحدی بوده که این راکب  30 ساله موتورسیکلت متاسفانه بدلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت می نماید .

او  افزود : عوامل کارشناس  منطقه 16  پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف  به بررسی  صحنه حادثه پرداخته  و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

او ضمن ابراز تاسف از این حادثه  به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی تمام توجه و حواس رانندگان می بایست به جلو واطراف وحرکت خودروها باشد به نحوی که ایستادن و توقف خودروهای مقابل را متوجه شوند و  حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده نمایند به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العکمل نشان داده و خودروی خود را با ضریب اطمینان بالا  هدایت  و یا توقف کامل نمایند تا حادثه ناگواری مانند این تصادف روی ندهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز