رئیس جامعه هتلداران ایران:

جزئیات نشست رئیس جامعه هتلداران ایران با ضرغامی/ ارائه وام و تسهیلات ۱۲ درصدی به جامعه هتلداری

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۶۸۵۱
جزئیات نشست رئیس جامعه هتلداران ایران با ضرغامی/ ارائه وام و تسهیلات ۱۲ درصدی به جامعه هتلداری
جمشید حمزه‌زاده گفت: طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا مشکلات متعدد جامعه هتلداران را تهدید می‌کند قرار شد تا وام و تسهیلات 12 درصدی اختصاص داده شود. این امر از سوی هتلداران مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا مشکلات را بتوان برطرف کرد.

به گزارش برنا؛ طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا تمامی صنعت گردشگری همچون دیگر صنایع تحت تاثیر قرار گرفته است. در این وضعیت جامعه هتلداری و گردشگری نیازمند اقدامات اساسی برای توسعه این صنعت است و انتظار توجه ویژه از سوی مسئولان امر را داریم.

جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران درباره جزئیات نشست با عزت الله ضرغامی، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی به خبرنگار برنا گفت: مشکلات ناشی از شیوع کرونا در نشست با وزیر گردشگری و میراث فرهنگی مطرح شده است. طی سال‌های اخیر این صنعت به دلیل شیوع کرونا ضرر و زیان‌های متعددی دیده است.

او افزود: راهکارهای برون رفت از این گرفتاری‌ها در این نشست مطرح شده است تا بتوان به شکل فوری، میان مدت و بلند مدت آن را حل کرد.

رئیس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: بر اساس اظهارات وزیر گردشگری و میراث فرهنگی، هتل‌داری زیر بنای گردشگری است و از طریق هتل‌داری می‌توان به گردشگری مناسب دست یافت.

حمزه‌زاده ادامه داد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران با تعریف بسته‌های حمایتی به تشویق ساخت و ساز هتل می پردازد و همچنین ارائه محرک‌های لازم، جمله موارد مطرح شده در نشست وزیر گردشگری و میراث فرهنگی است.

 رئیس جامعه هتلداران ایران تصریح کرد: جامعه هتل‌داران باید ارتباطات بین‌المللی را افزایش داده و با کشورهای موفق در این زمینه ارتباط موثر برقرار کند تا بتواند به تبادل اطلاعات بپردازد.

حمزه‌زاده گفت: قرار شد تا مشکلات بیمه‌ای هتلداران برطرف شود. از سوی دیگر نارسایی‌ها ناشی از بیمه هتلداران مورد توجه قرار گیرد همچنین به دلیل اینکه در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا مشکلات متعدد جامعه هتلداران را تهدید می‌کند قرار شد تا وام و تسهیلات 12 درصدی  اختصاص داده شود. این امر از سوی هتلداران مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا مشکلات را بتوان برطرف کرد.

او با اشاره به وعده های ضرغامی برای برطرف‌سازی مشکلات جامعه هتلداران افزود: طی این نشست در زمینه مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی، تعاملات با بخش خصوصی بحث و بررسی صورت گرفت و  مسئله واکسن هم با جدیت پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز