رئیس پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

تصادف شدید جرحی خودروی ال نود و موتورسیکلت در اتوبان همت

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۷۵۷۱
سرهنگ حمید حمیدی از برخورد شدید بین سواری ال نود و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت مصدوم و راهی بیمارستان شد .

به گزارش برنا؛  سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراههای تهران بزرگ در خصوص این خبر عنوان کرد: 15 ظهر دیروز  وقوع یک فقره تصادف  جرحی در مسیر بزرگراه همت به غرب پل پناهی نیا به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: یکدستگاه سواری متواری پس از برخورد شدید با موتورسیکلت راکب  و خود موتور را به سمت سواری ال نود پرتاب کرده و پس از تماشای برخورد راکب با زمین از محل موتوری می شود .

او افزود: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه  بشدت مصدوم می شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام و به بیمارستان منتقل می شود .

سرکلانتر پلیس بزرگراههای تهران بزرگ افزود: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب مشخص گردید، راننده سواری متواری  به علت عدم توجه به جلو   مقصر این حادثه می باشد که در این خصوص  از رانندگان و شاهدان عینی این حادثه گزارش  و استعلام بعمل امد و مشاهدات انان جهت ثبت و ارایه به مقام قضایی درثبت شد .

او گفت: حتما راننده این سواری  برابر قانون  به جهت متواری شدن از صحنه تصادف مورد تشدید مجازات قرار خواهد گرفت

سرهنگ حمیدی از رانندگان خواست پس از تصادف  محل را ترک نکرده و با اقدامات و کمک های خود زمینه بهبودی حال مصدوم را فراهم کرده و ضمن تماس فوری با پلیس 110  ، پلیس را در جریان تصادف قرار دهند و همچنین در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز