عبدالملکی در بازدید از مرکز واکسیناسیون کارگری قم تاکید کرد:

حل مشکلات تولید و آسیب های ناشی از کرونا اولویت‌ اصلی وزارت کار

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۸۲۱۱
حل مشکلات تولید و آسیب های ناشی از کرونا اولویت‌ اصلی وزارت کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا یکی از اولویت‌های اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش برنا؛ حجت‌الله عبدالملکی  صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون کارگری در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد که در مرکز واکسیناسیون کارگری در شهرک شکوهیه قم حضور پیدا کنیم و از نزدیک به عزیزان خسته نباشید بگوییم.

وی ادامه داد: نظم بسیار خوبی را در فرایند واکسیناسیون شاهد بودیم که جای قدردانی دارد و انتظار می‌رود کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به واکسینه شدن خودشان اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون برای کارگران در مراکز صنعتی را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: انتظار می‌رود سایر استان‌ها نیز از این اقدام استان قم الگوبرداری کرده و مراکزی را در شهرک‌های صنعتی به این موضوع اختصاص بدهند.

عبدالملکی توجه به تولید در مقطع کنونی را مهم برشمرد و بیان کرد: رفع موانع تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا یکی از دغدغه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و برنامه‌های مختلفی در این زمینه تدارک‌ دیده ‌شده است.

نظر شما