آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دستیاران و دانشجویان دکتری مشخص شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۸۴۵۹
آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دستیاران و دانشجویان دکتری مشخص شد
مهلت ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دستیاران مقاطع تخصصی و فوق تخصصی و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز ۱۲ شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ براساس دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویانی که هنوز موفق به ثبت‌نام بیمه تأمین اجتماعی نشده اند فرصت جدیدی در نظر گرفته شد. در این راستا دانشجویانی که موفق به ثبت‌نام بیمه تأمین اجتماعی نشده‌اند تا پایان امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ مهلت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند و مدارک خود را به واحد امور دانشجویی دانشکده مربوطه تحویل دهند.

دانشجویانی که ثبت نام کرده‌اند ولی دارای نقص در مدارک هستند، می‌توانند در این بازه زمانی به پرتال مراجعه کرده و با توجه به پیام کارشناسان اداره رفاه اقدام به رفع نقص کنند.

دانشجویان برای ثبت نام بیمه تأمین اجتماعی حتما به موارد اعلام شده توجه کنند. سنوات مجاز، نهایت ۴ سال است. داشتن تعهد محضری مورد تایید صندوق رفاه وزارت بهداشت و (در صورت نداشتن تعهد محضری به امور دانشجویی دانشکده مراجعه کنند) و تکمیل فرم درخواست، پرینت و تحویل به امور دانشجویی دانشکده الزامی است.

دانشجویان باید توجه داشته باشند این خدمات فقط به‌صورت ثبت سوابق در بیمه است و خدمات درمانی را شامل نمی‌شود.

بر اساس دستورالعمل نحوه اعطای تسهیلات بیمه تأمین اجتماعی تعرفه بیمه از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به صورت وام به بیمه تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد و هیچگونه کارمزدی به این وام تعلق نمی‌گیرد و بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل در ۴۸ قسط توسط دانشجو خواهد بود.

نظر شما