سرکلانتر بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ:

برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید در تونل رسالت

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۸۶۹۹
برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید در تونل رسالت
سرهنگ حمید حمیدی از برخورد یکدستگاه موتورسیکلت در مسیر داخل تونل رسالت به شرق با سواری پراید در لاین وسط این محدوده و آسیب شدید به این راکب خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ساعت 08:40 صبح امروز یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر لاین میانی داخل تونل رسالت به شرق  در حال حرکت بوده بشدت با سواری پراید  برخورد می نماید و در اثر این برخورد  راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می شود.

سرهنگ حمیدی ادامه داد : ماجرا از این قرار بود که لحظاتی قبل از این حادثه، یکدستگاه پراید و تیبا با یکدیگر تصادف می کنند و همزمان به کنار تونل می روند که  ناگهان این موتورسیکلت  از راه می رسد و با سواری پراید برخورد و به وسط راه و لاین میانی پرت می شود .

او گفت : با توجه به آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بود ، امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه  میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه  در ترافیک باقی ماندند و با هدایت عوامل پلیس راهور  از یک لاین عبوری حرکت کردند.

سرکلانتر بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی منطقه 24  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .  

سرهنگ حمیدی  بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را  که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند  .

او افزود: علت این حادثه ورود موتورسیکلت به داخل تونل می باشد  که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است .  

او گفت: تردد موتورسیکلت در تونل ها ممنوع است چرا که حجم گازهای موجود در تونل باعث سرگیجه و از بین رفتن هوش راکبین می گردد و همچنین عدم توانایی موتورسواران در کنترل وسیله نقلیه می تواند باعث بروز آسیب های جبران ناپذیری گردد که بخاطر همین موارد وخطراتی که برای موتورسواران متصور است ، قانون گذار  ورود موتورسواران را به داخل تونل ها ممنوع کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز