فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های استان تهران:

حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب محور اصلی اخلاق مداری است

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۸۷۴۹
حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب محور اصلی اخلاق مداری است
سرهنگ وحید تیموری ضمن تأکید بر برگزاری نشست های بسیج، خواستار حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب که محور اصلی آن اخلاق مداری است در مجموعه محیط زیست کشور شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ وحید تیموری، فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های استان تهران در بازدید از مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن قدردانی از فعالیت های این مرکز گفت: تدوین برنامه های شاخص متناسب با مخاطبان که پرسنل متخصص و متعهد سازمان حفاظت محیط زیست است، باید در اولویت کاری این مرکز قرار گیرد.

او با اشاره به شناسایی ظرفیت های سازمانی و افراد متعهد و مسئولیت پذیر یاد آور شد: می شود با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت و با همتی مضاعف تر نسبت به اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و همینطور آمادگی نسبت به اجرای وظایف و تکالیف قانونی دستگاه پرداخت.

سرهنگ تیموری ضمن تأکید بر برگزاری نشست های بسیج، خواستار حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب که محور اصلی آن اخلاق مداری است در مجموعه محیط زیست کشور شد.

در این بازدید ضمن دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج سازمان حفاظت محیط زیست کشور، فرمانده بسیج سازمان و اعضای شورای مرکزی بسیج از عملکرد این نهاد انقلابی در سازمان، گزارشی ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز