شهادت سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۸۷۶۲
شهادت سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح
طی درگیری پلیس با سارقان مسلح در نرماشیر، سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما پس از ۸ روز بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

به گزارش برنا؛ طی درگیری ماموران پلیس با سارقان مسلح در نرماشیر، سرباز « امیرحسین دهقان» بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات وارده پس از ۸ روز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

براساس این گزارش، بامداد پنجم شهریور ماموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان در راستای تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودروهای عبوری و همچنین با توجه به پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شده که پس از دستور ایست خودروی موصوف به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده و پلیس سریعا با اقدام مقابله به مثل موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو می شود.

 متاسفانه در این درگیری سرباز امیرحسین دهقان بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته و با توجه به تلاش های فراوان کادر درمان بر اثر شدت جراحات وارده ساعاتی قبل پس از گذشت هشت روز به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

روحش شاد.

 

نظر شما