مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران تشریح کرد؛

جزئیات معاینه فنی رایگان برای سرویس‌های مدارس

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۸۷۸۴
جزئیات معاینه فنی رایگان برای سرویس‌های مدارس
مقدم درباره برنامه‌ مرکز معاینه فنی پایتخت در صورت بازگشایی احتمالی مدارس اظهار کرد: خط ویژه‌ای برای معاینه فنی سرویس‌های مدارس در نظر گرفته‌اند و از آنجایی که اکثر سرویس‌های مدارس تاکسی هستند تعرفه معاینه فنی نخواهند داشت و این موضوع برای آنها رایگان انجام می‌گیرد.

به گزارش برنا؛ حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، درباره برنامه‌ مرکز معاینه فنی پایتخت در صورت بازگشایی احتمالی مدارس و اجرای طرح استقبال از مهر، اظهار کرد: در صورت بازگشایی احتمالی مدارس از ابتدای مهر ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران برنامه‌هایی را برای سرویس مدارس خواهد داشت.

او افزود: دو مرکز شقایق و چمران خط ویژه‌ای برای معاینه فنی سرویس‌های مدارس در نظر گرفته‌اند و از آنجایی که اکثر سرویس‌های مدارس تاکسی هستند تعرفه معاینه فنی نخواهند داشت و این موضوع برای آنها رایگان انجام می‌گیرد. لذا سرویس مدارس می توانند با ارائه معرفی نامه از آموزش و پرورش و یا مدارس از خدمات ویژه پیش بینی شده برای این خودروها در مراکز معاینه فنی در طرح استقبال از مهر استفاده کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در چارچوب دستورالعمل‌های ماده 3، چک لیست ایمنی خودرو برای سرویس‌های مدارس در نظر گرفته شده و با دقت بیشتری موضوعاتی مانند روشنایی، راهنما، ترمز، کمربند، آج لاستیک و ... برای سرویس‌های مدارس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مقدم درگفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه معاینه فنی سرویس‌های مدارس زیر ذره‌بین قرار دارد گفت: سرویس‌های مدارس علاوه بر دریافت خدمات ویژه، ایمنی خودروهای آنها با دقت بیشتری بررسی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز