خاص ترین سفر‌های قطاری جهان در این کشور‌ها

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۹۰۱۰
خاص ترین سفر‌های قطاری جهان در این کشور‌ها
پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ، چشم انداز‌های خیره‌کننده‌ای از کوه‌های پوشیده از برف را به مسافران نشان می‌دهد و یک راهنمای سفر دیجیتال، داستان‌هایی در مورد مسیر و مناظر دیدنی آن ارائه می‌دهد.

به گزارش برنا؛ پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ، چشم انداز‌های خیره‌کننده‌ای از کوه‌های پوشیده از برف را به مسافران نشان می‌دهد و یک راهنمای سفر دیجیتال، داستان‌هایی در مورد مسیر و مناظر دیدنی آن ارائه می‌دهد.

زیباترین سفر‌های قطاری جهان در این کشور‌ها

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم برای گذراندن تعطیلات با قطار سفر کنیم تا از شلوغی فرودگاه‌ها در امان بمانیم، به خصوص که نگرانی‌های بهداشتی و اضطراب در نتیجه شیوع همه‌گیری کرونا و تغییرات آب و هوایی افزایش یافته و مردم را مجبور به استفاده از وسایل جایگزین سفر نموده است.

سفر با قطار مزایای متعددی دارد؛ از نمای پانوراما گرفته تا چرخ دستی‌های لذیذ برای مسافران و بسیاری مزایای دیگر.

Club Med بهترین و زیباترین سفر‌های قطار را با استفاده از متوسط ​​قیمت بلیط و با توجه به رتبه‌بندی‌های وب‌سایت مسافرتی Trip Advisor و همچنین جاذبه‌های زیبایی که مسافران در طول مسیر مشاهده خواهند کرد، رتبه بندی کرده‌است.

1

۱. قطار برنینا اکسپرس

قطار برنینا اکسپرس مسافران را از رود سوئیس و از مرز کوهستانی به تیرانو در ایتالیا منتقل می‌کند. این قطار از ۵۵ تونل و ۱۹۶ پل عبور می‌کند و به بالاترین نقطه جاده در ۲۲۵۳ متر از سطح دریا می‌رسد.

پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ، چشم انداز‌های خیره‌کننده‌ای از کوه‌های پوشیده از برف را به مسافران نشان می‌دهد و یک راهنمای سفر دیجیتال، داستان‌هایی در مورد مسیر و مناظر دیدنی آن ارائه می‌دهد.

2

۲. گان، استرالیا

بیش از نود سال است که قطار گان، مسافران را در سراسر استرالیا حمل و از آدلاید در جنوب استرالیا تا داروین در شمال حرکت می‌کند. این قطار چیز‌های زیادی دارد که آن را از موارد مشابه متمایز می‌کند؛ کابین‌های خصوصی و غذا‌های با کیفیت شبیه هتل‌های چند ستاره، یک قصر در حال حرکت را به ذهن ما متبادر می‌کند.

در طول راه، اتفاقاتی خوشایندی در بیرون از قطار برای شما برنامه‌ریزی شده‌است؛ از جمله گردش‌های دور از خانه، دیدن طلوع آفتاب در سایت معروف اولورو و شام غذا‌های دریایی در بندر داروین.

3

۳. راه آهن فلام، نروژ

این سفر با قطار لوکس با عبور از غرب نروژ، مسافران را از سطح دریا در انتهای Aurlandsfjord در نروژ، به ارتفاع ۸۶۷ متر در کوه‌ها در ایستگاه میردال می‌برد.

قطار همچنین پنج دقیقه متوقف می‌شود تا مسافران بتوانند در آبشار فوق العاده زیبای "Kjosfossen" عکس بگیرند. این آبشار داستانی افسانه‌ای در مورد شبح دختر زیبا به نام "هولدر" دارد که با مو‌های بلند و با لباس قرمز در برابر مسافران ظاهر می‌شود.

4

۴. گلاسیر اکسپرس، سوئیس

گلاسیر اکسپرس، دو تفرجگاه اصلی کوهستانی زرمات و سنت‌موریتز را به هم متصل می‌کند و در طول مسیر چشم انداز‌های پانورامای خیره کننده‌ای از کوه‌های آلپ را ارائه می‌دهد.

در طول سفر هشت ساعته، می‌توانید غذا‌های آماده را در قطار میل کنید. این قطار نوشیدنی‌های طبیعی از تاکستان‌هایی که قطار در طول مسیر از آن‌ها عبور می‌کند، برای مسافران فراهم می‌کند.

5

۵. قطار کوهنوردی راکی در کانادا

بهترین سفر با قطار لوکس جهان از طریق کوه‌های راکی ​​کانادا پیش می‌رود و امکان بازدید از ۹ مقصد مختلف در طول مسیر را دارد. قطار کوهنوردی راکی ​​به عنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها رتبه بندی شده و به دلیل سفر‌های روزانه متعددی که با آن امکانپذیر است شهرت دارد، این قطار هترین چشم انداز ناهموار جهان را دارد.

به عنوان بخشی از تجربه لوکس، راهنمای تور در دسترس است تا مسافران را در مورد دیدنی‌هایی که از محوطه گنبدی شیشه‌ای مخصوص طراحی شده و در فضای باز در فضای باز مشاهده می‌شود، راهنمایی کند.

نظر شما